کد خبر: 941792
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به آزار و اذیت دو کودک کار در کرمان توسط نیروهای شهرداری اظهار داشت: به‌عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کرده و متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

جوان‌آنلاین: دادخدا سالاری امروز صبح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کرده و متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند و متهم اصلی بازداشت شده است.

وی با اشاره به آخرین جزئیات کلیپ کودک‌آزاری دو کودک کار منتشر شده در فضای مجازی گفت: با توجه به مشاهده و رصد  فیلمی در فضای مجازی توسط معاونت امور فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با موضوع کودک آزاری، بلافاصله از سوی معاونت مربوطه اعلام جرم  شد.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم طرح شکایت از سوی افراد به‌عنوان مدعی‌العموم  و از باب کودک‌آزاری و تخلف از مفاد قانونی و ارتکاب جرم، علیه مسئولان ذی‌ربط اعلام جرم شده است افزود: در این رابطه پرونده‌ای از جنبه عمومی اعلام جرم و متهم اصلی دستگیر و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه تمام افرادی که در این رابطه کوتاهی، قصور و جرمی انجام داده‌اند تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت خاطر‌نشان کرد: فضای مجازی به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی کنترل و رصد می‌شود و در صورت وقوع جرم اقدامات مقتضی در جهت مقابله با جرائم انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم پیش از این محمدجواد فدایی استاندار کرمان دستور رسیدگی و برخورد قاطع با خاطیان این پرونده توسط بازرسی استانداری و شهردار کرمان را صادر کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار