کد خبر: 941882
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
تیم ملی فوتبال قطر با برتری برابر کره شمالی توانست صعود خود را به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا قطعی کند.
 
تیم ملی فوتبال قطر

جوان آنلاین: در ادامه دیدارهای جام ملت‌های آسیا قطر به دیدار کره شمالی رفت و خیلی زود توانست برتری خودش را به حریفش دیکته کند. المعز علی در دقیقه ۹ بازی توانست برای تیمش گلزنی کند. این مهاجم دو دقیقه بعد گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه کره شمالی کرد تا خیلی زود عنابی‌ها برتری خودشان را به حریفشان دیکته کنند.

المعز علی با این دو گل توانست سه گله شود و در کنار سردار آزمون در صدر جدول گلزنان قرار گیرد. 

در ادامه بازیکنان کره شمالی تا حدودی توانستند سوار بر بازی شوند، با این حال قطر در دقیقه ۴۲ به گل سوم خود نیز دست یافت. این بار بوعلام خوخی گل سوم بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری سه گله قطری‌ها به پایان برسد. 

قطری‌ها در دقیقه ۴۹ نیز می‌توانستند بار دیگر گلزنی کنند ولی اکرم عفیف بی دقتی کرد و نتوانست پاس طلایی علی را به گل تبدیل کند. در دقیقه ۵۵ بازی قطر باز هم به گل رسید. المعز علی توانست اولین هت‌تریک جام را به نام خود ثبت کند و ضمن حضور در صدر جدول گلزنان جام ملت‌ها، گل چهارم را نیز برای تیمش به ثمر رساند.

درخشش المعز علی به همین جا ختم نشد و او توانست گل چهارم خود و پنجم تیمش را نیز به ثمر برساند. قطر با این گل به صدر جدول گروهش رفت. 

قطری ها در دقیقه ۶۸ گل ششم خودشان را نیز وارد دروازه کره شمالی کردند. عبدالکریم حسن با عبور از مدافعان کره شمالی توانست گل ششم را برای تیمش به ثمر برساند تا پرگل‌ترین دیدار جام ملت‌های ۲۰۱۹ رقم بخورد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار