کد خبر: 942567
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
شهردار فردیس خبرداد
گرمخانه بانوان با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، فرماندار ، امام جمعه و شهردار فردیس روز پنجشنبه گشایش یافت.

شهردار فردیس در آئین گشایش این گرمخانه گفت: این مکان با زیر بنای 250متر دارای ظرفیت پذیرش 40 نفر به صورت شبانه روزی است.

 منوچهر غفاری افزود: با کمک ماموران شهرداری بانوان بی سرپناه به این مکان در فلکه پنجم ضلع غربی بلواربیات فردیس انتقال می یابند.

وی اظهار داشت :ارایه امکاناتی نظیر اسکان، استراحت، استحمام، غذای گرم، لباس و صبحانه در این مکان تدارک دیده شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نیز در این آیین به اقدامات آموزشی و خدماتی به بانوان استان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره مسیر کسب و کار من که در قالب این دوره صد نفر از بانوان سرپرست آموزش های کارآفرینی دیدند و در مسیر اشتغال تا زمان ورود به بازار، حمایت های مشاوره ای از آن ها صورت می گیرد.

 مریم اسماعیلی فرد اظهار داشت: یکی از مواردی که ما دنبال می کنیم موضوع وضعیت انتصاب های مدیریتی زنان است.

وی ادامه افزود: بر اساس ابلاغیه رئیس جمهوری تا پایان برنامه ششم توسعه باید 30 درصد از مناصب مدیریتی در اختیار زنان قرار بگیرد و این موضوع مورد اهتمام جدی استاندار البرز قرار دارد.

اسماعیلی فرد افزود: یکی از ملاک های ارزیابی سالیانه مدیران استانی بحث تحقق سهمیه 30 درصد مناصب بانوان است که این موضوع را رصد می کنیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: همچنین رونمایی از پوستر جشنواره البرز بانو اقدام بسیار مهمی است که قرار است همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز صورت بگیرد.

 اسماعیلی فرد افزود: در چارچوب جشنواره البرز بانو، زنان توانمند استان البرز را خود شهروندان از طریق تلفن همراه شناسایی کنند و با تهیه فیلم کوتاه می توانند در این جشنواره شرکت کنند و جوایز ارزنده ای روا دریافت کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی این جشنواره تولید محتوا از زنان توانمند استان البرز است تا به خودباوری برسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار