کد خبر: 942576
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
در پی بارش سنگین برف؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن راه ارتباطی ۳۱ روستا خبر داد.

ارسلان شکری با بیان اینکه در پی بارش برف سنگین طی دو روز اخیر روز جمعه شاهد کولاک در بسیاری از مسیرها و راه های ارتباطی بودیم اظهارداشت: هم اکنون به دلیل کولاک راه ارتباطی ۲۵ روستا در ارومیه، دو روستا در مهاباد، دو روستا در تکاب، یک روستا در سلماس به همراه یک روستا در شهرستان نقده مسدود است.
وی با بیان اینکه تمامی راه ها و محورهای ارتباطی استان باز بوده و تردد ادامه دارد اضافه کرد: ۶۸ اکیپ راهداری در محورهای استان مستقر بوده و عملیات برفروبی، نمک پاشی، یخ زدایی در این محورهای ارتباطی با آمادگی کامل نیروها در حال انجام است.
شکری با بیان اینکه به دلیل برودت بسیاری از محورهای ارتباطی شده لغزنده است گفت: مسافران و شهروندانی که قصد تردد در محورهای ارتباطی استان بخصوص گردنه مایین بلاغ، ایرانخواه و زمزیران را دارند زنجیرچرخ به همراه داشته و موارد ایمنی را رعایت کنند.
مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آور شد:امسال ۱۹ دستگاه مکانیزه نمک پاش در ۳۱ راهدارخانه ثابت استان نیز مستقر شده و با تلاش نیروهای راهداری مصالح مورد نیاز شامل شن و ماسه و نمک برای پخش در جاده ها و جلوگیری از یخبندان در محورهای ارتباطی به پایگاه های ثابت انتقال یافته است.
انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر