کد خبر: 942692
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
مجید توکلی روز ۱۶آذر ۸۸ سخنرانی اهانت‌آمیزی در دانشگاه امیرکبیر انجام داده بود و زمانی که با مانتو، مقنعه و چادر از این دانشگاه خارج می‌شد، توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شد! او روز گذشته ضمن کشف حجاب (!) در مقام یک کارشناس در کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران حضور یافت.
نيلوفر امانی
کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران دیروز با دعوت از یکی از محکومان فتنه ۸۸ از او خواست تا گزارشی را درباره تجربه مکزیکوسیتی در کنترل آلودگی هوا ارائه دهد. شورای شهر تهران با دعوت از توکلی، ایده‌پرداز فعلی راهکار‌های براندازی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی با تخصص علوم دریایی، ابتکار بی‌سلیقگی سال را از آن خود کرده است. گفتنی است این موضوع بازتاب فراوانی در میان افکار عمومی و به ویژه کاربران فضای مجازی به دنبال داشته است.

بعد از کلی سیاسی‌کاری، شهردار عوض‌کردن، حاشیه‌سازی بودجه‌ای، مدیریتی و چانه‌زنی برای گران‌کردن زندگی در پایتخت، شورای شهر پنجم بالاخره دست به کار رسیدگی به اوضاع تهران شد و برای نخستین گام تصمیم گرفت سراغ پرونده کهنه آلودگی هوا برود؛ منتها با شیوه‌ای به غایت نو. در نهایت این شروع طوفانی را با دعوت از یکی از محکومان فتنه ۸۸ طوفانی‌تر کرد. این فرد کسی جز مجید توکلی نبود که در روز دانشجوی سال ۸۸ سخنرانی اهانت‌آمیزی در دانشگاه امیرکبیر انجام داده بود و زمانی که با مانتو، مقنعه و چادر از این دانشگاه خارج می‌شد، توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شد. مجید توکلی در ۳۰ دی ۱۳۸۸ از سوی شعبه ۱۵دادگاه انقلاب اسلامی به جرم اجتماع و تبانی علیه نظام و تبلیغ علیه نظام به هشت سال و شش ماه حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از فعالیت سیاسی و پنج سال ممنوعیت از خروج از کشور محکوم شد.

درمان آلودگی هوا با فشار تحریم توسط مجید توکلی!
این فرد که در فضای مجازی از افزایش تحریم‌ها علیه کشورمان استقبال می‌کند، در جلسه کمیته محیط‌زیست شورای شهر پایتخت برای کاهش آلودگی هوا زیر فشار تحریم‌ها ایده می‌دهد.
در همین راستا صدر اعظم نوری در گفت‌وگو با رسانه‌ها با تأکید بر اینکه ما دارای افراد توانمند، صاحب‌نظر و متخصص در زمینه‌های گوناگون هستیم، گفت: اگر قرار است از نظرات کارشناسانه استفاده کنیم، بهتر است افرادی را به جلسات دعوت کنیم که نسبت به نظام نگاه مثبت‌اندیشانه دارند و با نگاه ارزشی به مسائل می‌پردازند.
وی تصریح کرد: در مورد این موضوع خاص، من در جریان نیستم و باید صبر کنیم و در صحن شورا از آقای میلانی بپرسیم که چرا از این فرد دعوت انجام شده است. یکی از نشریات دانشجویی که تحت مدیریت مجید توکلی فعالیت داشت، در راستای تحریف مقام و جایگاه اهل‌بیت (ع) نوشت: «علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم... علی یک انسان خطاپذیر و غیرمعصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است.»

در شورای شهر تهران چه خبر است؟!
از سوی دیگر ماجرای فرار توکلی با لباس زنانه و تناقضات رفتاری وی در مواضعش با منافع کشور دستاویز طنز تلخی شده که کاربران فضای مجازی آن را چاشنی انتقاد خود از این اقدام منحصر به فرد شورای شهر کرده‌اند. بخشی از این واکنش‌ها در فضای مجازی در ادامه می‌آید:
ژان والژان ۳ توئیت کرد: زندانی سیاسی مجید توکلی، طرفدار تحریم ایران و سردسته اهانت‌کنندگان به مقدسات تو نشریات دانشجویی و یکی از لیدر‌های اصلی فتنه ۸۸ که موقع فرار با لباس زنانه دستگیر شد. حالا شده ایده‌پرداز رسمی شورای شهر تهران! ما به خیانت مسئولان عادت کردیم یا مسئولان به حماقت ما؟!
علی پیرحسین‌لو در حساب توئیتری خود گفت: همین مجید توکلی به بمباران تهران توسط امریکا قانع نبود، بعد الان درباره تجربه مکزیکوسیتی از شهرداری و شورا پروژه می‌گیره! خیلی ساده است که با این روال میشه گفت: باید هم پالرمو و سی اف تی و اس پی وی، به راحتی تصویب بشه!
محمد اکبرزاده نیز توئیت کرد: مجید توکلی طرفدار تحریم مردم ایران رفته تو جلسه شورای شهر تا برای هوای پاک ایده بده! تنها ایده‌ای که از ایشون میشه متصور بود، اینه: باید با «هوای تهران» کاری کنیم، بلایی که با تحریم سر مردم نیومد با «هوا» بیاد!
شرر به سکون هم نوشت: مجید توکلی وقتی زد به جاده خاکی و توسل به فشار جهانی و تحریم و بریدن از صندوق رأی، برخی گفتند: تحت فشار زندان تعادل ذهنی‌اش را از دست داده و به او خرده نگیرید. چرا کسی که مشکوک است به از دست دادن تعادل روانی و ذهنی برای مشاوره به شورای شهر دعوت می‌شود؟
علی سیستانی هم توئیت کرد: سال ۸۸ رأی نداده بود، ولی در خیابان دنبال رأی گمشده‌اش می‌گشت؟! موافق تحریم ایرانه ولی میاد شورای شهر برای بهبود شرایط ایده میده! ایشون مجید توکلی هستن الهه تناقض در ایران معاصر.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
ههههههههههههههه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار