کد خبر: 954878
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پس از اجرای طرح واحد‌های پیش‌ساخته در مناطق سیل‌زده، بازخورد آن از سوی کسانی که استفاده می‌کنند، جمع‌بندی خواهد شد تا پس از موفقیت با ایجاد تسهیلات در دستور کار برای تولید انبوه قرار گیرد، گفت: از این رو مصمم به ساخت حداقل ۳۰ هزار واحد پیش‌ساخته در سال ۹۸ هستیم تا از این طریق مسکن مورد نیاز تأمین شود و در اختیار مردم قرار گیرد.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: به گزارش «ایلنا»، محمد اسلامی به اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص اقدامات اسکان هرچه زودتر مردم مناطق سیل‌زده با حداکثر سرعت و رعایت استاندارد‌ها اشاره و اظهار کرد: به همین خاطر به دنبال الگوی پیش‌ساخته، با ساخت و نصب سریع هستیم، در این راستا چند الگو به مؤسسه سازنده خانه‌های پیش‌ساخته سفارش داده شد که امروز از بخش مقدماتی آن پروژه بازدید کردیم.
وزیر راه و شهرسازی افزود: این پروژه ظرفیت نصب و بهره‌برداری از ۲ هزار واحد در ماه را دارد که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و شخص رئیس‌جمهور مبنی بر ساخت واحد در حداقل زمان برای سیل‌زدگانی که خانه‌های آن‌ها تخریب شد، بسیار مناسب است و این روش می‌تواند یک راه حل جدی و پاسخگو به زمان‌بندی مورد انتظار باشد.
وی افزود: پس از اجرای طرح واحد‌های پیش‌ساخته در مناطق سیل‌زده، بازخورد آن از سوی کسانی که استفاده می‌کنند، جمع‌بندی خواهد شد تا پس از موفقیت با ایجاد تسهیلات در دستور کار برای تولید انبوه قرار گیرد. به این نحو به‌دنبال ساخت واحد‌های پیش ساخته هستیم تا حداقل ۳۰ هزار واحد در سال ۹۸ از این طریق تأمین شود و در اختیار مردم قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار