کد خبر: 955352
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
وداع پرشور مردم با بهنام صفوی
مردم و علاقه‌مندان به بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان مقابل خانه هنرمندان اصفهان آمدند تا خالق آلبوم‌های محبوب «فوق العاده» «معجزه» و «آرامش» را تا خانه ابدی بدرقه کنند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش مهر، کنار خانه هنرمندان درست جایی در مقابل زاینده‌رود از جمعیت انباشته است؛ جمعیتی که لباس سیاه بر تن و اشک در چشم آمده‌اند تا برای آخرین بار با خواننده محبوب کشورشان وداع کنند. برخلاف سکوتی که پس از عروج وی به ضرورت اطراف بیمارستان میلاد را فرا گرفته بود، همهمه زیاد است، از یک سو صدای گریه می‌آید و از سوی دیگر آوای خوش قرآن به گوش می‌رسد.
سیروان، زانیار و مهدی مقدم نیز آمده‌اند تا دوست آرام و مهربان خود را برای آخرین بار ببینند. جمعیت هواداران عکس‌هایی از بهنام صفوی در دست دارند و با چشمانی پراشک و گلویی پر بغض همپای خانواده این هنرمند مردمی اشک می‌ریزند؛ اشک‌هایی که بی‌صدا جاری می‌شود، اما یک دنیا دلتنگی برای پسر مظلوم و آرام موسیقی ایران را به همراه دارد. پدر بهنام صفوی میکروفن را به دست می‌گیرد تا از پسرش بگوید. حمدالله صفوی رو به جمعیت با بیان اینکه پسرم به دیاری شتافت که خدا آنجا حضور دارد، اظهار داشت: بهنام هیچ گاه کسی را ناراحت نکرد.
وی افزود: من آخرین لبخند پسرم را دو روز پیش از فوت زمانی که حالش بد بود دیدم. من از وی خواستم که برایم بخندد و او تمام تلاشش را کرد تا با آن حال بیمار لبخند بزند، آخرین لبخندی که در یاد من خواهد ماند. پدر صفوی با اشاره به صحبت‌های آخر بهنام تأکید کرد: وی از من و مادرش تشکر کرد برای اینکه در این سال‌ها از او مراقبت کردیم و عذرخواهی کرد که نتوانسته مراقب ما باشد.
وی با بیان اینکه من و مادر بهنام تمام تلاش خود را کردیم تا بهنام بماند، اما در نهایت بهنام و ما تسلیم خواست و اراده خداوند شدیم، ادامه داد: من به بهنام گفتم خودت را تسلیم خواست خداوند کن و آرام بگیر، آنجا بود که آخرین اشک‌هایش را دیدم.
صفوی از مردم خواست که اگر ناراحتی از بهنام داشته‌اند، ببخشند و گفت: خود بهنام معتقد بود که تمام تلاش خود را به کار بسته تا به هیچ کس بدی نکند، بهنام بسیار مردم را دوست داشت و هیچ گاه دوست نداشت به کسی بدی کند.
وی گفت: من مرگ پسرم را اتفاقی ناخوشایند نمی‌دانم چراکه هر کس باید روزی طعم آن را بچشد، من خوشحالم که پسرم به دیار زندگی جاویدان سفر کرده است و دیگر مثل روز‌های سخت و سنگین نفس نمی‌کشد، از این بابت خوشحالم و مطمئن هستم که پسرم در دیار دیگر زندگی خوبی خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار