کد خبر: 955373
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین:
همزمان با آغاز تظاهرات میلیونی بازگشت و شکست محاصره در هفتاد و یکمین سالگرد نکبت (تشکیل رژیم صهیونیستی)، کسانی را که به عادی‌سازی روابط با اسرائیل روی آوردند، رسوا خواهیم کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، روز چهار شنبه کرانه باختری، نوار غزه و اردوگاه‌های خارج اراضی فلسطین شاهد تظاهرات میلیونی بازگشت و شکست محاصره در هفتاد و یکمین سالگرد نکبت (تشکیل رژیم صهیونیستی) بود تا فلسطینی‌ها نشان داده باشند که فارغ از رؤیای شیوخ عرب همچنان آماده مقاومت هستند. حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در همین رابطه گفت: حضور فلسطینی‌ها در این تظاهرات میلیونی پس از گذشت بیش از ۷۰ سال از روز نکبت تأکیدی بر این مسئله است که با گذشت زمان، روند مبارزات ملت فلسطین ضد اشغالگران ادامه خواهد یافت و روحیه مقاومت فلسطینی‌ها تضعیف نخواهد شد. در همین حال، سخنگوی کمیته مقاومت فلسطین گفت: کسانی را که به عادی‌سازی روابط با اسرائیل روی آوردند، رسوا خواهیم کرد و از ملت‌های این کشور‌ها می‌خواهیم برای پیروزی فلسطین حرکت کنند. ابومجاهد گفت‌: اگر اسرائیل به اجرای توافقات پایبند نباشد، امکاناتی داریم که می‌توانیم خواب را بر چشم اسرائیلی‌ها حرام کنیم و گزینه‌ها به قوت خود باقی است.
وی افزود: از نظر سیاسی و میدانی، مواضعی یکسان داریم و میدان برای همه گروه‌های مقاومت باز است. یکی از بند‌های معامله قرن عادی‌سازی روابط [با رژیم صهیونیستی]است که این عادی‌سازی آغاز شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار