کد خبر: 955588
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
مایکل فاسبندر، جیمی فاکس و پیتر دینکلیج به فیلم جدید مل گیبسون خواهند پیوست.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: پیش از این اعلام شده بود که برایان بگبی به عنوان کمک نویسنده در کنار مل گیبسون فیلمنامه را خواهد نوشت. گیبسون علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، تهیه کنندگی اجرایی این پروژه را نیز بر عهده دارد.

فاسبندر بازیگر فیلم سینمایی «مردان ایکس»، در فیلم سینمایی دیگری به نام «خشم کونگ ۲» به همراه آرنولد شوارتزنگر، ایزا گونزالس و دیوید هاسلهاف ایفای نقش خواهد کرد. جیمی فاکس نیز که سابقه بازی در فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲» را دارد، در سریالی از شبکه ABC که از ۲۲ مه (۱ خرداد) پخش می‌شود، بازی کرده است. همچنین پیتر دینکلیج بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» به همراه جاش برولین در نقش برادران ناتنی در یک فیلم کمدی به نویسندگی اتان کوهن به ایفای نقش می‌پردازد.

گیبسون نیز در حالی در فیلمی جدید به نام «روت چایلد» به همراه شیا لابوف به بازی خواهد پرداخت که جان بِیرد (کارگردان فیلم لورل و هاردی) روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است. او همچنین برای کارگردانی فیلم سینمایی «خرابکار» انتخاب شده است.

سم پکینپا نسخه اصلی فیلم سینمایی گروه خشن را در سال ۱۹۶۹ کارگردانی کرده بود که داستان عده‌ای قانون شکن پیر را روایت می‌کرد. ویلیام هولدن و ارنست بوگرناین بازیگران این فیلم بودند و این فیلم توانست در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی و موسیقی نامزد اسکار شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار