کد خبر: 956020
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
شهردار مشهد از اجرايي شدن 12 پروژه بزرگ عمراني تا شهريور ماه خبر داد:
10 تا 12 پروژه بزرگ عمرانی به زودی در شهر مقدس مشهد اجرایی می‌شود و بدین ترتیب هر ماه، دو یا سه پروژه را می‌توان آغاز کرد. مدل این پروژه‌ها نقدی است و باید بتوانیم تا شهریورماه پروژه‌های یاد شده را اجرایی کرده و کار را شروع کنیم.

به گزارش جوان آنلاين، شهردار مشهدمقدس با توضيح در مورد زمان بهره‌برداری از ایستگاه‌های پایانی خط ۲ قطار شهری اين شهر گفت: بهره‌برداری از ایستگاه‌های پایانی خط دو قطار شهری تا جام عسل تا پایان فصل بهار مورد تاکید است. همچنین ایستگاه‌های میانی الندشت و کوهسنگی تا پایان شهریور ماه باید تکمیل شود و اسناد برای خط 3 قطار شهری نیز همان زمان باید آماده‌سازی شود.

 

محمدرضا کلائی تاکيد کرد: ضروری است در بازه زمانی یکی دو ساله پروژه‌هایی که آغاز می‌شود، به اتمام برسد تا پروژه نیمه‌تمامی برای دوره بعدی باقی نگذاریم.همچنین پروژه آسفالت معابر به متراژ سه میلیون و پانصد هزار متر مربع را در دستور کار قرار دادیم. این پروژه نیز از نیمه خرداد ماه آغاز می‌شود و تا نیمه آبان ماه کار به اتمام می‌رسد.

 

اين مسئول با اشاره به اینکه شهرداری‌های مناطق با قوت به اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداختند و 10 تا 12 پروژه بزرگ عمرانی به زودی  در شهر مقدس مشهد اجرایی می‌شود، گفت: بدین ترتیب هر ماه، دو یا سه پروژه را می‌توان آغاز کرد. مدل این پروژه‌ها نقدی است و باید بتوانیم تا شهریورماه پروژه‌های یاد شده را اجرایی کرده و کار را شروع کنیم.

وي ادامه داد: وعده‌ای که به مردم داده‌ایم را انجام می‌دهیم، این منفعت را به دوستی و رفاقت ترجیح می‌دهیم و به جد پیگیر این موضوع هستیم.قرار است کارهای زمین‌مانده در پروژه توس را به سرانجام برسانیم که نیازمند هم‌افزایی معاونت‌ها ومدیریت‌های مختلف در این زمینه است. توس نیازمندِ هم‌پیوندی بین تمام بخش‌ها است و باید به آن سرعت بخشید.

 

شهردار مشهدمقدس عنوان کرد: شورای سیما و منظر ظرف بیست روز آینده تشکیل می‌شود چرا که سیما و منظر دارای ابعاد فرهنگی، خدمات شهری، شهرسازی و فنی عمران است. به طوری‌ که حدود 80 میلیارد تومان به صورت مستقیم برای این منظور اختصاص یافته است.در این راستا حذف نازیبایی‌های بصری، زیباسازی دیواره پل‌ها و غیره مد نظر است.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار