کد خبر: 956025
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
شیراز، با آن زیبایی بی‌مثالش، در هر فصلی از سال دیدنی است و هرچقدر هم از شهرتان دور باشد ارزشش را دارد که به عنوان مقصد سفرتان انتخابش کنید. شیراز هم از آن شهرهایی‌ست که هتل زیاد دارد و تعداد هتل‌های خوبش هم کم نیست.
هتل‌های پرتعداد شیراز از لحاظ امکانات و قیمت با هم متفاوتند. اگرچه هتل‌های لوکس و درجه یک شیراز قیمتشان نسبتا بالاست، اما در میان هتل‌های ارزان‌تر هم هتل‌هایی با امکانات مطلوب پیدا می‌شود. مهم نیست بودجه شما چقدر است، مهم این است که پیش از رزرو هتل درباره هتل‌های شیراز تحقیق کنید تا بتوانید بهترین هتلی که با بودجه شما متناسب است انتخاب کنید. در این مطلب تعدادی از بهترین هتل‌های شیراز را با قیمت‌های مختلف معرفی کرده‌ایم.

هتل زندیه شیراز
 
هتل زندیه شیراز
هتل‌های پنج ستاره هتل‌هایی لوکس و باامکانات کامل هستند. معمولا این هتل‌ها در رده هتل‌های گران‌قیمت محسوب می‌شوند و برای افرادی مناسبند که دغدغه‌ای از بابت قیمت ندارند. یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز، هتل زندیه است. این هتل در خیابان هجرت واقع شده و به ارگ کریم‌خان خیلی نزدیک است و به دیگر جا‌های دیدنی مهم شهر نیز دسترسی خوبی دارد.

از لحاظ امکانات هتل زندیه انتظارات ما را از بابت یک هتل پنج ستاره برآورده می‌کند. از جمله امکانات تفریحی هتل زندیه می‌توان به استخر و سونای آن اشارع کرد که البته متاسفانه شنای کودکان زیر ۶ سال در این استخر ممنوع است. رستوران‌های هتل زندیه انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را با کیفیت خوب و البته قیمت بالا سرو می‌کنند.

هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل زندیه شیراز ۳۵۶ هزار تومان است. سوئیت دو تخته زندیه گران‌ترین واحد اقامتی این هتل شیراز است. برای رزرو این سوئیت باید ۹۹۱ هزار تومان بپردازید.

هتل آریوبرزن شیراز

در میان هتل‌های چهار ستاره شیراز هتل‌هایی با قیمت مناسب نیز پیدا می‌شود. هتل آریوبرزن یکی از هتل‌های چهار ستاره خوب شیراز است که قیمتش در سطح متوسط است. این هتل در یکی از نقاط مهم شیراز یعنی خیابان رودکی قرار دارد و به جا‌هایی مثل باغ ارم، حرم شاهچراغ و ارگ کریم‌خان نزدیک است. این هتل نیز از لحاظ امکانات در وضعیت خوبی است و به‌ویژه نسبت به قیمتش در سطح مطلوبی قرار دارد. صبحانه‌های هتل آریوبرزن از لحاظ تنوع در سطح مناسبی هستند. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به میز بیلیارد، فوتبال دستی و ایکس‌باکس اشاره کرد. هزینه رزرو اتاق یک تخته هتل آریوبرزن شیراز ۱۸۰ هزار تومان است.

هتل نصیرالملک شیراز

هتل نصیرالملک می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهند سفری اقتصادی به شیراز داشته باشند.
اگرچه نصیرالملک هتلی دو ستاره است و نباید از آن در حد هتل‌های پنج ستاره و چهار ستاره انتظار داشته باشید، اما این هتل نسبت به دو ستاره بودن و قیمت پایینش امکانات خوبی دارد و توانسته مهمانان خود را راضی کند. این هتل در ضلع شرقی حرم شاهچراغ قرار دارد و مسجد نصیرالملک و مسجد وکیل نیز به آن خیلی نزدیک هستند. هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل نصیرالملک شیراز ۱۱۰ هزار تومان است. گران‌ترین اتاق این هتل، اتاق چهار تخته‌اش است که برای رزرو آن باید ۲۶۵ هزار تومان بپردازید.

هتل رویال شیراز
 
هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز یکی دیگر از بهترین هتل‌های این شهر است. این هتل چهار ستاره در بولوار قرآن شیراز و جنب رستوران مشهور هفت‌خوان قرار دارد. هتل رویال در بخش ورودی شهر از سمت شمال است و نسبت به دیگر نقاط شهر به جاده تخت جمشید نزدیک‌تر است. هم‌چنین با اقامت در این هتل در کنار پارک کوهپایه، دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی هستید.
 
اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل رویال شیراز از لحاظ تمیزی و امکانات در سطح بسیار خوبی هستند. البته صبحانه هتل رویال معمولی است و تنوع چندانی ندارد.

هتل رویال شیراز جزو هتل‌هایی است که قیمت متوسط رو به بالا دارند. هزینه رزرو اتاق دو تخته در این هتل ۳۸۵ هزار تومان است. سوئیت دو خوابه و چهار تخته گران‌ترین واحد اقامتی هتل رویال شیراز است که برای رزروش باید ۸۴۵ هزار تومان بپردازید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار