کد خبر: 956153
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
انفجار مهیب در یک مغازه مکانیکی در یکی از خیابان‌های غربی تهران سه مرد را به کام مرگ کشاند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱۳:۲۲ بعد از ظهر روز دوشنبه ۳۰‌اردیبهشت‌ماه مأموران کلانتری‌۱۱۸ ستارخان با تماس تلفنی شهروندی از انفجار مهیبی در مغازه مکانیکی حوالی بزرگراه اشرفی اصفهانی نرسیده به بزرگراه جلال آل حمد داخل کوچه هلال با خبر و راهی محل شدند.
مأموران دریافتند انفجار از داخل مغازه مکانیکی که در قسمت حیاط جنوبی ساختمان مسکونی چهارطبقه‌ای قرار دارد صورت گرفته است که علاوه بر آوار مغازه به ساختمان‌های اطراف آن که یک درمانگاه و مرکز آموزشی بوده خسارات زیادی وارد شده است. همچنین مشخص شد در این حادثه تعداد دو دستگاه خودروی پراید و پژو‌۴۰۵ هم دچار آتش‌سوزی شده‌اند که عوامل آتش‌نشانی آتش را خاموش کرده‌اند.
در حالی که عوامل آتش‌نشانی در حال آوار‌برداری بودند مشخص شد داخل مغازه علاوه بر صاحب مکانیکی، راننده خودروی تاکسی سمندی و یک فروشنده لوازم یدکی که مغازه‌اش در زیر‌زمین مغازه مکانیکی قرار دارد زیر آوار گرفتار شده‌اند.
عوامل آتش نشانی در ادامه ابتدا جسد بی‌جان مکانیک را از زیر آوار بیرون کشیدند و ساعتی بعد موفق شدند جسد فروشنده لوازم یدکی را از زیر آوار بیرون بیاورند و در نهایت پس از ۷‌ساعت تلاش جسد راننده تاکسی را هم از میان آوار خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.
با اعلام خبر مرگ سه‌مرد در این حادثه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.
بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت شش تا هفت‌دقیقه قبل از این انفجار مرگبار تاکسی زرد رنگی که باک بنزینش نشتی داشته‌است برای تعمیر وارد مغازه مکانیکی می‌شود که ناگهان انفجار صورت می‌گیرد که در جریان آن راننده تاکسی، صاحب تعمیرگاه و فروشنده لوازم یدکی جان خود را از دست می‌دهند. تحقیقات درباره این حادثه به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران از سوی مأموران ادامه دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
خدا رحمتش کنه. مرد خوبی بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار