کد خبر: 957673
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
گفت وگوی «جوان آنلاین» با کارشناس والیبال
تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در پنجمین مسابقه خود امروز به مصاف آرژانتین رفت که توانست در یک مسابقه نفسگیر ۳ بر یک حریفش را شکست دهد و سه امتیاز شیرین کسب کند. تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته دوم فردا از ساعت ۱۴:۱۰ به مصاف ژاپن میزبان مسابقات خواهد رفت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: بهنام محمودی کارشناس والیبال در گفت‌وگو با «جوان آنلاین» درباره بازی امروز والیبالیست‌ها برابر آرژانتین گفت: ست اول بازیکنان ایران بازی خوبی ارائه دادند. شاگردان کولاکوویچ که در بازی دیروز برابر برزیل عملکرد فوق العاده‌ای داشتند ست را خوب آغاز کردند. البته در این ست هرچند هر چه روبه امتیازات پایانی می‌رفتیم و آرژانتینی‌ها تلاش کردند نمایش قابل قبولیارائه دهند، اما در نهایت این شاگردان کولاکوویچ بودند که با دریافت خوب و آبشار‌های مطمئن ست را به نام خود به پایان بردند. در ست دوم بر خلاف ست اول بازی را بهتر از ما شروع کردند. در واقع بچه‌ها را غافلگیر کردند. در این ست آرژانتینی‌ها در روی تور نمایش بهتری ارائه دادند و در نهایت ست را به نام خود کردند. در ست سوم بازی خوب غفور بیشتر از همه مشهود بود و حتی زمانی که ایران عقب افتاده بود توانست بازی را برگرداند. ست چهارم ست سرنوشت سازی بود. شاگردان کولاکوویچ اصلا دوست نداشتند سرنوشت بازی با برزیل تکرار شود برای همین کمی با استرس بازی را ادامه دادند و رالی تا ۳۴ بر ۳۲ پیش رفت و ایران توانست سه امتیاز این بازی را کسب کند.

والیبال ایران و آرژانتین
وی در ادامه افزود: البته معتقدم ما در این بازی باید آرژانتین را راخت‌تر می‌بردیم، اما یک سری کار‌ها باعث شد تا این کار صورت نگیرد. ضمن اینکه آرژانتین دیروز برابر ژاپن هم بازی را واگذار کرده بود با حساسیت خاصی پا به یمدان گذاشته بود. آرژانتینی‌ها خیلی دوست داشتند تا با برد ما جبران شکست دیروز را بکنند، اما دیدیم که زیرکی بازیکنان ما اجازه این خودنمایی را به آن‌ها نداد.
 
محمودی در ادامه خاطر نشان کرد: انچه مشخص است اینکه بچه‌ها در این دوره با تمام وجود پا به یمدان می‌گذارنند. تسلیم نشدن آن‌ها و بازی به بازی در این سطح فقط مخصو بازیکنان باتجربه است البته ما در ست پنجم برابر برزیل خیلی زود تسلیم شدیم و بازیکه بازیکنان به خودشان آمدند و خواستند به بازی برگزدند برزیلی‌ها از این فرصت استفاده بردند و ست را به نفع خود به پایان رساندند.

کارشناس والیبال درباره عملکرد مربی ایران در کنار زمین اظهار داشت: ببینید هر مربی یک شخصیت خاص دارد. این گونه نیست که ما فقط مربی را در طول زمین بشناسیم. بی شک بازیکنان ما درتمرینات و اردو‌های مختلف با خصوصیات اخلاقی و روانی این مربی شناخت کامل دارند و نمی‌شود این گونه اظهار داشت، چون مثلا مثل مربی برزیلی که درکنار زومین جنب و جوش بیشتری داشت، پس عملکردش ضعیف تراست. درباره تایم اوت هم او به همراه دیگر مربیان با توجه به شرایط زمین قطعا بهرتین تصمیم‌ها را خواهند گرفت.

وی با اشاره به بازی برابر ژاپن افزود: امیدوارم در بازی فردا برابر ژاپن هم سه امتیاز حساس را کسب کنیم و با ۱۶ امتیاز به ایران بیایم. ما در ایران هفته سوم و چهارم بازی‌های سختی با تیم‌های مهمی، چون لهستان و روسیه و فرانسه بازی داریم. انشاله باید کاری کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را در این دوره از رقابت‌ها کسب کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد پالشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
خدا قوت والیباتیست ها
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار