کد خبر: 958069
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
ستاره مسلمان درباره اسلام گفت:اسلام آن چیزی نیست که شما در رسانه‌ها می‌شنوید و اموری مثل تروریستی بودن به اسلام چسبانده می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : پل پوگبا، ستاره مسلمان و فرانسوی منچستر یونایتد در مصاحبه با نشریه تایمز درباره اسلام و قرآن کریم صحبت‌های جالبی کرد.
پوگبا ابتدا درباره اسلام این طور گفت: برای من اسلام همه چیز در این زندگی است. به دلیل مسلمان بودن از تمام چیز‌هایی که خدا به من عطا کرده لذت می‌برم. اسلام همه چیز است و این دین مرا در درک تمام امور کمک می‌کند. همچنین اسلام به من احساس صلح و صفای روحی می‌دهد. اسلام همه چیز در زندگی‌ام را تغییر داد اگرچه من مسلمان به دنیا نیادم و مادرم مسلمان بود، اما او مرا پرورش داد و بزرگم کرد و به احترام زیادی قائل هستم.

باریکن منچستر یونایتد : مسلمان شدنم زندگی‌ام را تغییر داد
وی افزود: اسلام آن چیزی نیست که شما در رسانه‌ها می‌شنوید و اموری مثل تروریستی بودن به اسلام چسبانده می‌شود. این چیز با اسلام کاملا متفاوت است. اسلام چیزی بسیار زیبا است. من اطمینان دارم هر کس اسلام را به خوبی بشناسد ارتباط خوبی با اسلام پیدا می‌کند.
هافبک منچستر درباره نماز خواندن مسلمانان بیان کرد: در اسلام ما نماز می‌خوانیم، چون خدا بر ما نماز را واجب کرده است. زمانیکه شما نماز را بشناسید متوجه می‌شوید این عبادت آمرزش و منتی از سوی خداوند است و ما بر نعمت‌های بی شمارش شکرگذار هستیم. مثل سلامتی‌ای که خداوند به ما داده و ما شاکر او هستیم. متوجه می‌شوید که این زندگی چیزی جز آزمایش نیست. اسلام آفاق تفکر را روی من گشود و من را به فردی بهتر تبدیل کرد.
ستاره فرانسوی درباره داستان مسلمان شدنش گفت: دوستانم مسلمان بودند و من با آن‌ها بسیار صحبت می‌کردم. من در بسیاری از امور شک داشتم، ولی یک بار با آن‌ها نماز خواندم و احساس عجیبی وجودم را فرا گرفت. من از آن روز دیگر مسلمان شدم. ما باید هر روز ۵ بار نماز بخوانیم و نماز رکن دوم اسلام است.
ستاره مسلمان در پاسخ به سوال خبرنگار تایمز درباره آخرت در اسلام گفت: ما مسلمانان اعتقاد به بهشت و جهنم داریم و گمان می‌کنم که این موضوع در تمام ادیان وجود دارد. ما باید خودمان را برای آینده آماده کنیم. ما باید در این دنیا کار‌های خوب انجام دهیم و از فرمان‌های خداوند پیروی کنیم. هر چه که خداوند از ما می‌خواهد در قرآن کریم وجود دارد. ما در قرآن همه چیز را داریم و قرآن راهنمای ما است و ما باید خود را برای آخرت آماده کنیم
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار