کد خبر: 958107
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان در هلند، کمانداران ایران در مرحله حذفی انفرادی، تیمی و میکس به مصاف حریفان خود رفتند و با شکست برابر حریفان در دور نخست مرحله حذفی از گردونه مسابقات کنار رفتند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان که در هلند در حال برگزاری است، در دور نخست مرحله حذفی ریکرو انفرادی، تیمی و میکس زنان و مردان کمانداران ایران به مصاف حریفان خود رفتند و با شکست برابر حریفان خود از گردونه مسابقات کنار رفتند.

در این مسابقات و در دور نخست حذفی ریکرو انفرادی مردان، میلاد وزیری در نخستین دیدار خود برابر کمانداری از اوکراین به رقابت پرداخت و با نتیجه ۶ بر ۵ برابر این کماندار شکست خورد و حذف شد. رضا شبانی نیز در دیدار با نماینده پرتغال با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب این کماندار شد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین در ریکرو انفرادی زنان، زهرا نعمتی در دور نخست حذفی انفرادی برابر کمانداری از هند به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

در ادامه این رقابت‌ها نیلوفر علیپور در دور نخست برابر کمانداری از کرواسی به رقابت پرداخت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. وی در این مرحله برابر کمانداری از بلاروس به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب این کماندار شد و حذف شد.

همچنین شیوا شجاعی مهر در دور نخست رقابت‌های حذفی ریکرو انفرادی زنان به مصاف کمانداری از آمریکا رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ برابر این کماندار به برتری دست یافت. وی در دور بعد برابر کمانداری از چین تایپه به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در رقابت‌های میکس تیم ریکرو نیز تیم ایران با ترکیب رضا شبانی و نیلوفر علیپور در مرحله حذفی به مصاف تیم بریتانیا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و حذف شد.

با این حساب تیم ریکرو زنان و مردان که برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مسابقات جهانی هلند شرکت کرده بودند در دور نخست مرحله حذفی ریکرو انفرادی، تیمی و میکس حذف شدند و از گردونه مسابقات کنار رفتند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار