کد خبر: 958253
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران سفر می‌کند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه در سفری رسمی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس می‌رود. اشمیت ابتدا به امارات متحده عربی و سپس به عمان، قطر و ایران سفر خواهد کرد.

بر اساس گزارش سایت اتحادیه اروپا، این دیدار در بحبوحه تنش‌های منطقه صورت گرفته و فرصتی است برای تأکید بر خواسته‌های اتحادیه اروپا در ممانعت از افزایش تنش‌ها و یافتن راه‌حلی برای تنش‌زدایی و مذاکره.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های اتحادیه اروپا برای تقویت ثبات در منطقه، همچنین سفر هلگا اشمیت در راستای حفظ برجام خواهد بود، توافقی که همچنان یکی از ارکان اساسی طرح منع گسترش تسلیحاتی و یکی از ستون‌های مهم امنیتی در سطح منطقه و جهان محسوب می‌شود.

این سفر همچنین فرصتی برای مذاکرات دوجانبه درباره دیگر مسائل منطقه‌ای مربوط به نگرانی‌های مشترک را فراهم خواهد آورد.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
یزدی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
1
کاچی بعض هیچ چی.اونایی که در عکس قبلی با موگیرینی از قافله جا موندن بهتره برای جبران مافات یک راس ببرند مجلس باهاش عکس سلفی بگیرند.
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
1
ظاهرا خود موگرینی نمیاید بدلیل اینکه نمایندگان مجلس ما میخواهند دوباره او را حلقه کنند و عکس سلفی بگیرند و واقعا اوضاع برایشان مهم نیست . حالا معاون ایشان میاید هر جند مجلسیها از اینهم نخواهند گزشت.
در مجموع کار های اروبا فقط و فقط هدر دادن زمان است و اروبا هیجکاری را نمیتواند انجام دهد . حالا باید منتظر نتیجه نخست وزیر ژابن بود که انهم تو خالی است.
جناب روحانی و مجلسیها یکبار هم که شده بیایید کار درست انجام دهید بروید کارخانه جات را احیا کنید نولیدات داخلی را شروع و گسترش دهیدافراد متفکر را در راس اقتصاد قرار دهید امور خارجه با تجربه و خبره قرار دهید
عبدالله اللهیار
|
United States
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
1
با سلام ،از نظر حقیر این آمد و شدها برای اتلاف فرصتها ،و به تبع آن افزایش نارایتی مردم و دورشدن طبقه متوسطط و فقیر جامعه از انقلاب و انقلابی گری و سرخوردگیهای ناشی از فقر و بیکاری ،اصولا" ضعف و احتمالا" خیانت در داخل باعث تشویق و فعالیت بیشتر این قماشهای میانجی و مذاکره کنندگان پشت پرده ، علم تجربه و جانور شناسی میگوید ،که افراد پست و دنیی با رفتار و ضعف در قاطعیت باعث شده که هر بی سر و پایی به خودش اجازه به دهد به ایران بیایند ، و پررویی هم به کنند .البته امکان دارد با آرایش و جا به جایی دیپلمات مئاب های برجامی و مذاکرهای هم ربطط داشته باشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
موگرینی خودش تا حالا چه غلطی کرده که معاونش میخواهد بکند
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
0
0
به نمابنده های شیفته اجنبی مژده دهید آن روز از حضور در جلسه با معاون موگرینی غایب تباشند و با ایشان هم عکس یادگاری بگیرند !! این ها که کاری جز غرب پرستی ندارند . نتیجه و دستاورد این چنین نماینده هایی همین دولت بیکانه پرست است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار