کد خبر: 958267
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
واکنش مردم به پست اینستاگرامی رامبد جوان
چند روز بعد از جنجال زایمان همسر رامبد جوان در کشور کانادا، مردم نسبت به پست اینستاگرامی این بازیگر و مجری تلویزیون واکنش نشان دادند.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: رامبد جوان که این روز‌ها در کانادا به سر می‌برد، در صفحه اجتماعی‌اش به مناسبت روز جهانی «کودکان کار» پستی را منتشر کرد که واکنش تندی را در میان مردم به دنبال داشت.
وی در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «کودکان را دوست بدارید، کودکان کار را بیشتر، چراکه از آن‌ها کودکی‌شان را دزدیده‌اند. جوزف گوبلز: امروز ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) روز جهانی مبارزه با کار کودکان است. «کودکان باید فقط در رؤیاهایشان کار کنند نه در دنیای واقعی». در این روز نادیده نگیریم‌شان، حتی شده با یک لبخند. دست‌های کودکان برای بازی کردن است نه کار کردن... به اُمید اینکه روزی بیاید که هیچ کودکی مجبور به کار نباشد…»
این پست، اما سریعاً واکنش مردم را در پی داشت، به نحوی که رامبد جوان بعد از چند دقیقه کامنت‌ها را بست تا بیش از آن در معرض نقد مردم قرار نگیرد.
بعضی از نظرات مردمی درباره این پست جالب توجه است. سینما‌پرس، در گزارشی بخشی از این پست‌ها را منتشر کرده است: «مگه کودکان کار تو کانادا به دنیا میان»، «من خوب نیستم ولی ادای خوبم درنمیارم»، «به‌به چه خبر؟ عکسات نشون میده خیلی عاشق ایرانی»، «ما همه ایرانو دوست داریم...! چند سال در گوش ملت خوندی»، «آخی که چقدر هم شما نگران مسائل ایرانی»، «حنایت دیگه پیش ما رنگ نداره. همونجا بمون و برای کانادایی‌ها خندوانه را بساز. اما اون‌ها حتماً مثل ما ساده نیستن که باور کنن، کسی که وطن خودشو می‌فروشه، آدم حسابی باشه. برنگرد چهره به ظاهر مردمی»، «مردم ایران، ما از کانادا شما رو خیلی دوس داریم»، «برای بچه‌های کار کانادا گذاشتی یا ایران؟»، «از کانادا چه خبر آقای دوستدار کودکان کار» و «شادی برنامه امروز را تقدیم می‌کنیم به همه بچه‌هایی که شاید در کانادا به دنیا بیایند... گفتم شاید». در این گزارش آمده است: هرازگاهی یکی از سلبریتی‌ها با انتشار تصاویری از خود، به‌دنیاآمدن فرزندشان را در یکی از کشور‌های غربی خبر می‌دهند. رضا قوچان‌نژاد، بنیامین بهادری، محسن تنابنده و سام درخشانی و خانم‌ها مهناز افشار، روناک یونسی و شیلا خداداد از جمله افرادی هستند که در سال‌های اخیر، فرزندشان را در کشور‌های دیگر به دنیا آورده‌اند. حالا چند روزی می‌شود که سفر رامبد جوان و همسرش، نگار جواهریان به کشور کانادا در فضای مجازی خبرساز شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
نفاق...در ،.گفتن...مردم ایران سلام...خیلی دوستتان داریم...با ..کانادا...!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار