کد خبر: 958673
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله مخالفت رهبر انقلاب اسلامی با تبادل پیام با امریکا را نشان‌دهنده عزت، قدرت و غروری دانست که بسیاری از سران و رهبران عرب و مسلمان فاقد آن هستند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: علی دعموش، نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله روز یک شنبه تأکید کرد، ایران کشوری قوی و مقتدر است که با امریکا از موضع برابر تعامل می‌کند. بر اساس گزارش پایگاه «النشره»، دعموش در مراسمی در شهر «کفرکلا» واقع در جنوب لبنان گفت:موضع امام سید علی خامنه‌ای در رد تبادل پیام با دونالد ترامپ (رئیس جمهور امریکا) و مذاکره که در دیدار نخست‌وزیر ژاپن (آبه شینزو) مطرح شد، عزت، قدرت و غروری را نشان می‌دهد که بسیاری از سران و رهبران عرب و مسلمان فاقد آن هستند، کسانی که به‌رغم هم‌پیمانی با امریکا باز هم آقای ترامپ هر از چند گاه به آن‌ها توهین می‌کند، اما آن‌ها حتی با یک کلمه هم از کرامت خود دفاع نمی‌کنند (پاسخ ترامپ را نمی‌دهند). نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در ادامه تصریح کرد: «امریکا، اسرائیل و عربستان سعودی» می‌خواهند با تحریم ایران، تهدید، ایجاد رعب و نیز اجتماعات نظامی (در اشاره به حضور ناوگان‌های امریکا در منطقه)، این کشور را تسلیم کنند، اما فراموش کرده‌اند که بر ایران جنگ تحمیلی هشت‌ساله و نیز تحریم‌های متوالی از زمان انقلاب تاکنون (۴۰ سال) تحمیل شده و این کشور نه‌تن‌ها عقب‌نشینی نکرده بلکه در تمامی زمینه‌ها قدرتمندتر شده است.»
دعموش تأکید کرد، تمامی ارعاب‌ها علیه ایران، مقاومت و محور مقاومت ساقط خواهد شد، زیرا مقاومت، قدرتمند و ثابت‌قدم است و این امریکا، رژیم اسرائیل و آل‌سعود هستند که از منطقه عقب‌نشینی خواهند کرد. وی ادامه داد. امریکا فقط بر ایران و محور مقاومت تعدی نمی‌کند بلکه با سیاست‌ها و اقدامات خصمانه‌اش علیه قدس، جولان و ... به کل ملت‌های منطقه تعرض می‌کند. علی دعموش سپس به طرح ادعایی امریکا برای صلح موسوم به «معامله قرن» پرداخت و گفت: اقدامات ترامپ علیه مسئله فلسطین مافوق تمام آن مسائلی است که رؤسای جمهور سابق امریکا در این خصوص اتخاذ کرده‌اند؛ خطرناک‌ترین این اقدامات همان معامله قرن است، زیرا طرحی کامل برای نابودی آرمان فلسطین به شمار می‌رود. وی ادامه داد، یکی از موضوعات خطرناک بر اساس این طرح اسکان دائمی فلسطینی‌ها در لبنان است و از این زاویه، لبنان نیز از پیامد‌های معامله قرن در امان نیست. محور مقاومت باید تمام امکانات و توانایی‌های خود برای مقابله با معامله قرن را به کار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار