کد خبر: 958749
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
مدیرکل راه آهن اراک جدیدترین جزئیات از آتش‌سوزی در قطار مسافربری تهران به خرمشهر را تشریح کرد و گفت: در این سانحه مولد قطار آتش گرفت.
سرویس جامعه جوان آ‌نلاین: مدیرکل راه آهن اراک جدیدترین جزئیات از آتش‌سوزی در قطار مسافربری تهران به خرمشهر را تشریح کرد و گفت: در این سانحه مولد قطار آتش گرفت.

محمدرضا قربانی با اشاره به سانحه در قطار تهران به خرمشهر اظهار داشت: شامگاه گذشته قطار تهران به خرمشهر پس از حرکت به سمت اراک در کیلومتر ۲۳۸ دچار حرق شد.

وی افزود: پس از این اتفاق، قطار در محل توقف یافت و آتش‌نشانان نیز در این مکان حضور یافتند که البته با توجه به اینکه مولد بین دیزل و واگن‌های مسافربری قرار دارد، اقدام به جداسازی مولد و واگن‌های مسافری با فاصله ۳۰ تا ۴۰ متری شد.

اوراق مشارکت پروژه خط یک قطار شهری تبریز ۲۷ خرداد عرضه می‌شود

قربانی تصریح کرد: پس از این اتفاق، قطار به ایستگاه مراجعه و پس از اصلاح مشکلات در ساعت ۱۹.۵۵ دیشب به مسیر خود به سمت مقصد خرمشهر حرکت کرد.

مدیرکل راه آهن اراک با اشاره به تلفات این حادثه گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات و مصدومی دربر نداشته و با درایت و سرعت عمل انجام شده، ضمن مهار آتش در نخستین فرصت ممکن نسبت به انتقال مسافران اقدام شد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار