کد خبر: 958784
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰
خلف وعده واحد علوم تحقیقات کنار گوش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد
هنوز دانشجویان علوم تحقیقات گلایه می‌کنند از گاردریلی که نیست، از رئیس دانشگاهی که مسیر ورود تا جلوی در ورودی دفتر خودش را گاردریل نصب کرده تا مبادا به خودش آسیبی برسد، دانشجویان که مهم نیستند! هنوز ایمن‌سازی کامل اتفاق نیفتاده است.
دلارام عبدزاده
سرويس دانشگاه جوان آنلاين: هنوز دانشجویان علوم تحقیقات گلایه می‌کنند از گاردریلی که نیست، از رئیس دانشگاهی که مسیر ورود تا جلوی در ورودی دفتر خودش را گاردریل نصب کرده تا مبادا به خودش آسیبی برسد، دانشجویان که مهم نیستند! هنوز ایمن‌سازی کامل اتفاق نیفتاده است.

اگر تنها مسئولان دانشگاه آزاد کمی حواسشان به وضعیت اتوبوس‌ها و راه‌های دانشگاه بود حادثه دلخراش تصادف اتوبوس حامل دانشجویان، هیچ تلفاتی به بار نمی‌آورد.
بعد از این حادثه دلخراش و بازتاب گسترده رسانه‌ای و شکایت خانواده‌های داغدیده علوم تحقیقات از رئیس و مسئولان دانشگاه، مسئولان در همان روز‌های اول قول اصلاح را به دانشجویان و دانشگاهیان و رسانه‌ها دادند. قول دادند تا علاوه بر اصلاح ناوگان حمل و نقل دانشگاه، تمام مسیر‌های دانشگاه را گاردریل نصب کنند.

در پیچ و خم ایمن‌سازی

فردای آن روز خبری مبنی بر آغاز به کار ناوگان حمل و نقل جدید دانشگاه علوم تحقیقات در رسانه‌ها پیچید و عکس‌های خبری حاکی از نوسازی سریع و نوشداروی بعد از مرگ سهراب در دانشگاه علوم تحقیقات بود و می‌خواست مرهمی باشد بر دل دانشجویان داغدیده، اما نبود!
تا امروز به تاریخ خرداد سال ۹۸، دانشجویان علوم تحقیقات گلایه می‌کنند از گاردریلی که نیست، از رئیس دانشگاهی که مسیر ورود تا فقط و فقط جلوی در ورودی دفتر خودش را گاردریل نصب کرده است که مبادا به خودش آسیبی برسد! هنوز ایمن‌سازی کامل اتفاق نیفتاده است.

دانشجویان در مسیر‌های بدون محافظ

رضا اسدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از عملی نشدن وعده‌های مسئولان دانشگاه جهت ایمن‌سازی مسیر‌های عبوری محیط دانشگاه خبر داد و گفت: «شش ماه از آن حادثه دلخراش می‌گذرد، ولی متأسفانه وعده‌های مسئولان دانشگاه عملی نشده و دانشجویان در مسیر‌های بدون محافظ و ایمن‌سازی نشده در حال عبور و مرور هستند.
فقط مسیر‌های منتهی به ساختمان‌های علوم انسانی و علوم پایه که محل تردد دانشجویان با اتوبوس نمی‌باشد و مسیر رفت و آمد کارکنان و شخص سرپرست دانشگاه می‌باشد، ایمن‌سازی شده و در بقیه مسیر‌های دانشگاهی اتفاقی رخ نداده است.»

همان ناوگان مشغول به کار است

اسدی با اشاره به تعویض ناوگان حمل و نقل جابه‌جایی دانشجویان در دانشگاه خاطر نشان کرد که ناوگان فعلی دارای کیفیت مطلوبی نیست و همچنان مقصر یا مقصران اصلی این حادثه مشخص نشده‌اند و دلایل این اتفاق در هاله‌ای از ابهام است.

مسیر پرپیچ و خمی که تجربه تصادف مرگبار را داشت هنوز رنگ گاردریل را به خود ندیده است و این‌ها همه بر عهده رئیس دانشگاه است، اما ماجرا فقط به گاردریل ختم نمی‌شود بلکه اخبار رسیده حاکی از این است که ناوگان فعلی مثل اتوبوس‌های بی‌کیفیت قبلی هنوز در دانشگاه در حال تردد است و اقدام جدی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل دانشگاه انجام نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر