کد خبر: 958821
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو می‌خواهد که به فسخ قرارداد رضایت بدهیم، اما این کار را نمی‌کنیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ایرج عرب در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: قبل از رفتن برانکو بر سر مطالبات به توافق رسیدیم. بعد از رفتن او نیز وکیلش نامه‌ای داد و گفت که مطالبات باید تا ۱۸ ژوئن یعنی فردا پرداخت شود. ما این پول را چهارشنبه تهیه کردیم و از او شماره حساب گرفتیم که برانکو شماره حساب دخترش را داد که آن هم ایراد داشت. بر همین اساس گفتیم که این پول را به صورت نقدی دریافت کنند و این کار می‌تواند حتی در امارات نیز انجام شود. ما اعلام کردیم که این کار شنبه انجام شود، در غیر این‌صورت دوشنبه صورت بگیرد.

برانکو به دنبال فضایی است که با یک رضایت دوطرفه جدا شود
وی در ادامه افزود: مطالبات و پیش پرداخت برانکو و همچنین دستیارانش فراهم شده است و مشکلی در این باره وجود نداشته و ندارد. دیروز با سفیر ایران در کرواسی صحبت کردم که اگر لازم باشد، بتوانیم پول برانکو را در آنجا پرداخت کنیم. با این وجود روز گذشته نامه‌ای به باشگاه آمد که در آن برانکو درخواست جدایی کرده بود و در واقع به دنبال فضایی است که با یک رضایت دوطرفه جدا شود. این در حالی است که ما با برانکو قرارداد داریم.

تمام تلاش‌ها به سمت ماندن برانکو در پرسپولیس بوده است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما کارشناسان حقوقی مختلفی را دعوت کردیم. قرارداد مشخص و پابرجاست. بر همین اساس به برانکو اعلام کردیم با توجه به خدماتی که در پرسپولیس داشته و رضایت و علاقه‌ای که به او داریم، به کارش ادامه بدهد و با موضوع فسخ قرارداد مخالفت کردیم. ما گفتیم که وجه قرارداد را بدهیم و ادامه کار و همکاری را داشته باشیم. همه چیز همین است و صحبت دیگری وجود ندارد. نظر باشگاه همواره بر روی برانکو بوده و هست و تلاش شد که وجه مورد نظر تأمین شود و همه‌ی تلاش‌ها به سمت ماندن برانکو در پرسپولیس باشد.

برانکو قرارداد دارد و ما هم باید به تعهدات‌مان عمل کنیم
عرب همچنین یادآور شد: ما یک شرکت دولتی هستیم و قرارداد‌ها باید به لحاظ حقوقی پیگیری شود. من مدیرعامل باشگاه هستم، اما تابع قوانینم. قوانین می‌گوید که برانکو قرارداد دارد و ما هم باید به تعهدات‌مان عمل کنیم. ما حتی دو سه روز زودتر مبلغ را آماده کردیم و آماده پرداخت هستیم.

برانکو می‌خواهد به فسخ قرارداد رضایت بدهیم، اما این کار را نمی‌کنیم
وی عنوان کرد: برانکو یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و ما اصرار داریم که این قرارداد اجرایی شود. چیزی که الان مشخص است، حق با باشگاه است. او خواسته‌ای دارد و ما هم خواسته‌ای داریم. خواسته‌ی برانکو قانونی نیست. او می‌خواهد به فسخ قرارداد رضایت بدهیم، اما این کار را نمی‌کنیم. ما همچنان در حال رایزنی از طریق سفارت و ... هستیم که برانکو در پرسپولیس بماند.

فعلاً به انتخاب جانشین برانکو فکر نمی‌کنیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برای انتخاب جانشین برانکو نیز فکری شده است یا خیر، گفت: الان به قرارداد برانکو فکر می‌کنیم و تا فردا هم این فرصت هست که این پول توسط آن‌ها دریافت شود. تا زمان صحبت رسمی که کرده‌ایم، سپری نشود، به هیچ‌کس فکر نمی‌کنیم.

برای برانکو بلیت بازگشت به تهران نیز تهیه کرده‌ایم
عرب در پاسخ به این پرسش که آیا با شخص برانکو نیز صحبت کرده است یا خیر، خاطرنشان کرد: او با خانواده اش در مسافرت است و امکان تماس برقرار نشد. البته از طریق ایمیل مرتباً در تماس هستیم، اما هنوز پاسخی نگرفته‌ایم. ما تا فردا فرصت داریم که این موضوع حل شود و تلاش می‌کنیم که حل شود. برانکو و وکیلش نیز تا فردا فرصت دارند که پول‌شان را بگیرند. ما حتی برای برانکو بلیت بازگشت به تهران نیز تهیه کرده‌ایم. او لیست بازیکنان را نیز داده است و بنابراین شبهه‌ای وجود نداشته است.

هیچ شواهدی مبنی بر رفتن برانکو وجود نداشت
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر یک درصد برانکو در پرسپولیس نماند، چه تصمیمی گرفته خواهد شد، اظهار داشت: آن موقع باید جلسه فوری هیئت مدیره را تشکیل بدهیم و تصمیم بگیریم. فعلاً به آلترناتیو فکر نکرده‌ایم. هیچ شواهدی مبنی بر رفتن برانکو وجود نداشت. ما با او مذاکره کردیم، لیست گرفتیم و بلیت بازگشت تهیه کردیم. این‌ها نشان نمی‌داد که او می‌خواهد جدا شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار