کد خبر: 959258
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
مدیرعامل پدیده تکذیب می‌کند، عرب سکوت
دو ماه قبل، بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم تصور چنین روز‌های بلاتکلیفی را نداشت، اما با پایان عصر برانکو در پرسپولیس، این تیم خیلی زودتر از حد تصور دچار بحران شد، به طوری‌که بعد از کسب چهار‌جام در لیگ و رقابت‌های حذفی، با از دست دادن برانکو همچنان در کشمکش انتخاب سرمربی است؛ سرمربی‌ای که این بار گویا قرار است داخلی باشد.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: باوجود تمام سر و صدا‌هایی که عرب و دوستانش در هیئت مدیره و باشگاه پرسپولیس برای غیرقانونی بودن قرارداد برانکو با الاهلی به راه انداختند، سرمربی سابق سرخپوشان کار خود را در این تیم عربستانی آغاز کرد و در آخرین مصاحبه خود نیز به رغم آنکه قبل از کسب جام قهرمانی در لیگ هجدهم جویای میزان بودجه باشگاه بود، برای جذب نفرات جدید می‌گوید که از چندماه قبل تصمیم به رفتن گرفته‌است تا ادامه کار در پرسپولیس برای عرب که به واسطه عصبانیت هواداران تیم از جدایی مرد کروات غیرممکن شده‌بود، امکان پذیر باشد. هرچند که مهمتر از ادامه حضور عرب در رأس مدیریت پرسپولیس، انتخاب جایگزین برانکوست؛ جایگزینی که قرار است از پدیده مشهد به تهران بیاید.
بازگشت یحیی به پرسپولیس، اما خیلی هم بی‌سر وصدا نیست، خصوصاً که مسئولان پدیده هیچ رقمه حاضر به از دست، دادن این مربی جوان نیستند، اما گفته می‌شود که عرب، مدیرعامل سرخپوشان با گل‌محمدی به توافق نهایی رسیده است و به رغم مخالفت‌های مالک و مدیرعامل پدیده، یحیی فصل بعد روی نیمکت سرخپوشان خواهد بود و داستانش با پدیده مشهد بعد از یک فصل سخت و البته موفق به نقطه پایان رسیده‌است. در همین راستا، پیمان یوسفی که پیشتر نیز خبر سرمربیگری استراماچونی در استقلال را داده بود، در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم از توافق نهایی مذاکرات یحیی با باشگاه پرسپولیس خبر می‌دهد. حال آنکه دقایقی بعد از انتشار این خبر در رسانه ملی، حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو با حضور در اخبار شبکه سه سیما به طور کل تمام این اخبار را تکذیب کرد و مدعی شده‌است که نه توافقی بوده، و نه خواهد بود: «نمی‌دانم این اخبار از کجا آمده، کل تیم ما بر اساس افکار گل‌محمدی برای دوسال بسته شده است. متأسفانه وقتی من نبودم حتی جایگزین گل محمدی را هم برای تیم ما انتخاب کرده‌اند و این کار حرفه‌ای نیست.»، اما نکته جالب سکوت باشگاه پرسپولیس و شخص مدیرعامل این تیم در خصوص شایعات مطرح شده در مورد نیمکت پرسپولیس برای فصل جدید است؛ نیمکتی که شواهد و قرائن نشان می‌دهد بعد از چهار سال قرار است توسط یک مربی داخلی اداره شود. حال آنکه به زعم ذوالفقار نسب، پیشکسوت پرسپولیس، در این مقطع زمانی و با توجه به موفقیت‌های چند سال اخیر و شرایط فعلی، کار مقطع کنونی برای مربی داخلی در پرسپولیس سخت است!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار