کد خبر: 1059734
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
فرمانده انتظامی مراغه به تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با هدف حفظ سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح ۱۷ واحد صنفی متخلف پلمب شد و همچنان تعطیلی واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت و پروانه کسب نیز در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ «توحید فارسی»  اظهار داشت: این واحدهای صنفی طی دو هفته گذشته به علّت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا پلمب، و به تعداد دیگری نیز تذکر داده شد. 

به گفته وی ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای شهرستان و همچنین با هماهنگی مقام قضائی نسبت به پلمب این واحدهای صنفی اقدام کردند. 

وی اضافه کرد: این ماموران به صورت روزانه از واحدهای مختلف در سطح شهرستان بازدید می‌کنند و ضوابط بازدید با شرایط اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا و وضعیت شیوع این ویروس منطبق است. 

سرهنگ فارسی با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند رعایت نشدن مسائل بهداشتی یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر