کد خبر: 1066845
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تزریق واکسن کرونا در مسجد شهرک هجرت اراک به‌عنوان اولین مسجد سلامت کشور با هدف دسترسی آسان مردم این منطقه به واکسن، آغاز شد.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکترسید «محمد جمالیان» افزود: مسجد حجت‌ابن‌الحسن (عج) واقع در شهرک هجرت اراک برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و بهبود سطح سلامت مردم این منطقه، برنامه‌های متنوعی در دستور کار دارد و واکسیناسیون کرونا در این مسجد که با مراکز تجمیعی  فاصله زیادی دارد به‌عنوان اولین مسجد سلامت کشور کلید خورده است.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی واکسیناسیون در این مکان با استقبال  مردم منطقه روبه‌رو شد و این اقدام گامی مثبت در قطع زنجیره انتقال ویروس و  رسیدن به سطح ایمنی مطلوب است.

رئیس هیات امنای مسجد شهرک هجرت اراک گفت: مسجد تنها پایگاه عبادی نیست و تمامی امکانات برای کمک به کادر بهداشت و درمان بدر واکسیناسیون این منطقه بسیج شده است.

حجت‌الاسلام «بهنام حبیبی» افزود: این مسجد با  انجام تست رایگان کرونا، امداد رسانی و کمک به بیماران کرونایی در منزل، پیگیری و رصد افراد مشکوک به کرونا و آغاز واکسیناسیون گروه‌های هدف به عنوان نخستین مسجد سلامت شناخته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار