کد خبر: 1080346
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: این استان ظرفیت های اقتصادی فراوانی دارد و ما از همکاری با فعالان اقتصادی کشور پاکستان استقبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم همکاری گسترده ای داشته باشیم.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در دیدار با قاسم خان سوری نایب رئیس مجلس ملی پاکستان اظهار کرد: گرفتاری های کشور های مسلمان فقط با وحدت حل می شود. لازم است ضمن وحدت اعتقادی و وحدت منطقه ای و همسایه ای، در برابر دشمنان هم وحدت داشته باشیم. اگر کشورهای اسلامی منطقه این وحدت را داشته باشند مشکلات منطقه حل خواهد شد و امیدواریم ایران و پاکستان پرچمدار وحدت باشند.

وی افزود: خوشحالیم که پاکستان کشور دوست و همسایه ماست و سرنوشت ما و پاکستان جدا از هم نیست.

نظری خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی و مشهد ظرفیت های مهم زیارتی و درمانی دارد و ما آمادگی داریم از این ظرفیت ها در میزبانی از زائران پاکستانی استفاده کنیم. ضمن این که استان خراسان رضوی ظرفیت های اقتصادی فراوانی دارد و امیدواریم همکاری گسترده ای با فعالان اقتصادی پاکستان داشته باشیم.

قاسم خان سوری نایب رئیس مجلس ملی پاکستان نیز با ابراز خرسندی از سفر به مشهد گفت: آرزوی قلبی ما زیارت حرم امام رضا (ع) بود که دوباره به آن رسیدیم.

وی ضمن قدردانی از استاندار خراسان رضوی در میزبانی از زائران پاکستانی، بر وحدت میان ۲ کشور تاکید کرد.

نائب رئیس مجلس پاکستان همچنین از کشور ایران درباره حمایت از مردم مظلوم کشمیر قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: این موضوع  نشان از برادری ۲ کشور دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار