کد خبر: 1091251
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
فرهاد باز هم ناز کرد و رفت
فرهاد مجیدی از استقلال رفت. خبر چندان تعجب برانگیزی نیست، خیلی پیش از این منتظر شنیدن آن بودیم.
فریدون حسن
سابقه قهر‌های مجیدی را که ببینیم خیلی راحت به این نتیجه می‌رسیم. مجیدی در لیگ بیست و یکم رکورد‌های زیادی را جابجا کرد و استقلال را مقتدرانه قهرمان، اما دست از رکوردزنی برنداشت و با هفتمین قهر خود از باشگاهی که می‌گوید همه چیزش است یک رکورد دیگر هم به جا گذاشت.

مجیدی اولین بار سال ۱۳۷۸ بعد از محروم شدن با استقلال خداحافظی کرد و رفت اتریش. در بازگشت به استقلال در سال ۱۳۷۹ این بار سر از امارات و الاهلی در آورد. اما اوج قهر‌های مجیدی سال ۱۳۹۰ بود که استقلال در اوج پرویز مظلومی را در نیمه راه به بهانه دلتنگی پسرش در امارات رها کرد، ولی سر از قطر در آورد.
مجیدی بازهم برگشت، اما آبان ۱۳۹۲ بازهم همه را شگفت زده کرد و ناگهان تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت تا حتی امیر قلعه نویی هم آچمز شود.

سریال قهر‌های فرهاد ادامه داشت. سال ۱۳۹۸ به عنوان کمک وینفرد شفر توقع داشت بعد از او سرمربی شود، اما وقتی مسئولان استقلال سراغ استراماچونی رفتند فرهاد دوباره قهر کرد و رفت.

این بار تیم امید ایران را تحویل گرفت. المپیک ۲۰۲۰ در پیش بود، اما فرهاد در تیم امید هم دوام نیاورد و چمدان را بست و رفت.

با رفتن استراماچونی فرهاد دوباره به استقلال برگشت و تیم را تا فینال جام حذفی هم بالا برد، اما شب فینال به بهانه اختلاف با سعادتمند مدیر عامل باشگاه استعفاء داد تا یک قهرمانی را از تیم محبوبش بگیرد و برود.

سال ۱۴۰۰ فرهاد دوباره برگشت، وقتی که محمود فکری نتوانست نتیجه بگیرد. فرهاد برگشت و موفق شد استقلال را یک فصل بعد با ثبت رکورد‌های دست نیافتنی قهرمان کند، اما بازهم در بدترین زمان ممکن خداحافظی کرد و رفت. همیشه هم فقط پیام منتشر می‌کند، این بار هم، البته اینبار کمی بیشتر صبر کرد!

استقلال در سال‌های گذشته سکوی پرتاب خیلی‌ها شده، از خارجی گرفته تا ایرانی، طبیعی است که از خارجی جماعت توقعی نمی‌توان داشت، یکی مثل تیام یا دیاباته که فقط خودشان را نشان دادند و رفتند تا از تیم‌های عربی پول بیشتر بگیرند. اما داستان مجیدی متفاوت است، او بازهم هوادار استقلال را میخکوب کرد. دل هوادار استقلال را رنجاند همین فرهادی که مدعی است هر چه دارد از استقلال دارد. میگوید در امارات شانس بیشتری برای پیشرفت دارد در حالی که همه میدانیم با استقلال سرحال و آماده الان تا چه حد می‌توانست موفق باشد.

رکورد دار قهر فوتبال ایران باز هم رفت. رفت تا ثابت کند مثل تمام قهر‌های قبل دلار‌های اماراتی بیشتر با مذاقش خوش می‌آید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار