کد خبر: 1125765
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بهره‌برداران کشاورزی برای استفاده در ایام زمستان نسبت به ذخیره‌سازی سوخت جایگزین اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر تقی زاده با هشدار به همه واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان اظهار کرد: به دلیل احتمال قطعی گاز در ایام زمستان، بهره‌برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی استان باید نسبت به ذخیره‌سازی سوخت جایگزین برای تجهیزات دوگانه‌سوز خود  اقدام کنند.

وی از همه واحدهای تولیدی اعم از دامداری‌ها ، گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و واحدهای صنعتی بخش کشاورزی خواست تا نسبت به تهیه و ذخیره‌سازی سوخت جایگزین یا سوخت دوم از جمله گازوئیل تا سقف مصرف یک ماهه خود اقدام کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، احتمال قطعی گاز در سطح استان وجود دارد و به همین علت لازم است که بهره‌برداران کشاورزی استان وسایل گرمایشی خود را به سوخت دوم مجهز کنند.

تقی زاده خواستار آمادگی بهره‌برداران کشاورزی استان برای مدیریت شرایط بحرانی تامین سوخت در واحد تولیدی شد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه می توان از خسارت‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری کرد.

وی همچنین خطاب به مالکان و صاحبان ماشین آلات کشاورزی موتوری از جمله تراکتور و دارندگان سامانه‌های نوین آبیاری افزود: بهره‌برداران باید این تجهیزات و تاسیسات را به صورت مرتب کنترل کنند به علت یخ زدگی و ترکیدگی دچار خسارت نشوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر