کد خبر: 1153464
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
واکنش سلیمی به اظهارات یکی از نمایندگان درباره دریافت خودرو از وزیر صمت:
عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره واگذاری خودرو توسط وزیر صمت به تعدادی از نمایندگان مجلس را قویا تکذیب کرد و گفت: مجلس یازدهم از لحاظ سلامت، یکی از بهترین مجلس‌ها است

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با واگذاری خودرو توسط وزیر صمت به تعدادی از نمایندگان مجلس را قویا تکذیب کرد و گفت: مجلس یازدهم از لحاظ سلامت، یکی از بهترین مجلس‌ها است و کسانی که چنین اظهاراتی را مطرح کرده‌اند باید در پیشگاه خدا، توبه کنند.

سلیمی در ادامه تأکید کرد: چنین اظهاراتی نه به نفع مردم است و نه به نفع نظام جمهوری اسلامی و اگر کسانی هم این خبر را به نماینده مذکور داده‌اند، اشتباه کرده و اگر سندی دارند، باید ارائه کنند.

پیش تر احمد علیرضابیگی، نمایندۀ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مدعی شده بود که در جریان منتفی‌شدن استیضاح قبلی وزیر صمت ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان داده شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
حرکت وزی پراکندگی افکارست
دلار براب خودرو 100 هزار هم باشد
تویوتا راوفور 28 هزار دلاری با چه دلاری 6 میلیارد و 200 میلیون میشود؟
وزیر صمت که مدعی دخیل بودن نرخ ارز در افزایش قیمت خودرو است پاسخ دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
فرق با عرضه فاسد و بی عرضه سالم در چیه هیچ فرقی ندارن چون هر دو برای ملت و نظام فایده ندارن یکی برای خودش کار میکنه یکی برای هیچکس و مردم فراموش میشن عدم اجرای وعده انتخاباتی یعنی فساد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار