کد خبر: 1162871
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
با شدت‌گرفتن تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری، فراخوان‌هایی در راستای حمایت از روستا‌های رام‌الله، صادر شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، با افزایش تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست نسبت به فلسطینیان ساکن در کرانه باختری و تشدید خطر اشغال و شهرک‌سازی از سوی صهیونیست‌ها در این مناطق، فعالان فلسطینی، فراخوان‌هایی را جهت حمایت از روستا‌های رام‌الله صادر کردند.

بشار القریوتی، فعال ضد شهرک‌سازی، در این خصوص گفت: وضعیت کنونی روستا‌های کرانه باختری به ویژه روستا‌های شمال شرق رام‌الله خطرناک است و تمامی سازمان‌ها و مؤسسات ذی‌ربط باید راه‌های حمایت از روستا‌های ترمسعیا، المغیر و سنجل در برابر یورش‌های شهرک‌نشینان را بررسی کنند.

القریوتی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: اوضاع این روستا‌ها روز به روز بدتر می‌شود، اهالی آن‌ها، زمین‌های خود را از دست می‌دهند و فرزندانشان به اسارت صهیونیست‌ها در می‌آیند.

این فعال فلسطینی از کشاورزان فلسطینی خواست که حضور خود در زمین‌های کشاورزیشان را افزایش دهند و همگان را به همکاری مشترک در حمایت از این فلسطینیان فراخواند.

تمرکز برنامه‌های شهرک‌سازی صهیونیست‌ها روی روستا‌های المغیر، جالود، قریوت، ترمسعا، دوما، قصره و بیتا است که در امتداد شرق جاده اصلی رام‌الله به نابلس قرار دارند.

این منطقه، منطقه‌ای راهبردی به شمار می‌آید؛ چرا که به منزله حلقه اتصال میان اغوار و اراضی اشغالی ۱۹۴۸، و شمال، مرکز و جنوب کرانه باختری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار