کد خبر: 1164469
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
استاندار تهران در دیدار با شهردار نجف:
استاندار تهران در دیدار با شهردار نجف گفت: هماهنگی و اجرای تفاهم‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین تسریع می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا فخاری روز شنبه در دیدار و گفتگو با عدی عبدالصاحب طویرالخالدی شهردار نجف، معاون شهردار و مسئول وادی السلام اظهار داشت: آنچه امروز شاهد هستیم، روابط دوستانه ایران و عراق بر اساس داشته‌ها، یافته‌ها و مسائل دینی است که به عنوان عنصر محکم، پیشرو و پیش‌برنده برای اهداف دو طرف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها و آیین‌های اربعین حسینی به عنوان الگوی رفتاری به جای مانده از سردار دل‌ها سردار قاسم سلیمانی است، افزود: برای تامین نیازمندی‌های زائران اربعین، ستاد‌های مختلفی در ایران تشکیل می‌شود.

فخاری با اشاره به اینکه نقش‌پذیری مردم عراق برای کمک به زائران را برگرفته از اندیشه شهید ابومهدی المهندس می‌بینیم، گفت: استانداری تهران مسئولیت مستقیم در ساماندهی، اسکان و تامین غذای زائران در شهر نجف را به عهده دارد و تکلیف داریم که با تکرار این جلسات و تفاهمات برای تامین نیازمندی‌ها و هماهنگی‌های بیشتر همراه شویم تا فرصت خدمتگزاری به بهترین شکل مطلوب فراهم شود.

مراسم اربعین جهانی شده است

عدی عبدالصاحب طویرالخالدی شهردار نجف با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی مراسم جهانی شده است، اظهار داشت: در این مسیر همه کمک می‌کنیم تا بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم و اگر فردی کوتاهی کند، بخشودنی نیست.

وی ادامه داد: وضعیت استان نجف متفاوت از استان کربلا است و نجف در چند مرحله از جمله قبل، حین و بعد از مراسم اربعین پذیرای زائران است، اما با توجه به گرمای هوا باید تلاش کنیم تا خدمات بهتری به زائران ارائه دهیم.

در این جلسه مقرر شد جلسات هماهنگی برای ارائه خدمات بهتر و تامین نیازمندی‌های استان نجف انجام تا روند خدمت رسانی به زائران تسریع شود و در این مسیر از ظرفیت شهرداری‌های استان تهران برای جمع‌آوری زباله و تامین سایر نیازمندی‌ها استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار