کد خبر: 1164630
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در موضع انفعال به این مهم پرداختند که صهیونیست‌ها حق دارند نگران ندیدن ۸۰ سالگی این رژیم باشند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه ضمن تبریک پیروزی جنبش جهاد اسلامی در نبرد اخیر خود برابر رژیم صهیونیستی به این موضوع بسیار مهم اشاره کردند که شرایط امروز این رژیم اشغالگر و نامشروع در مقایسه با ۷۰ سال گذشته بسیار متفاوت است.

بر اساس سخنان معظم‌له می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که ضعف‌های فراوانی که رژیم صهیونیستی امروز در حوزه‌های مختلف با آن دست به گریبان است این رژیم را در سراشیبی سقوط و نابودی قرار داده است.

معظم‌له در سخنان خود با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به موضوع بسیار مهم و اساسی دیگری هم اشاره کردند و آن قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در وضعیت انفعال و عکس‌العمل است. در اینجا هم مشاهده می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت هرچه تمام و دوراندیشی قابل توجه ضعف روزافزون و ناتوانی ماشین جنگی متجاوز و اشغالگر رژیم صهیونیستی را مشاهده کرده و با بازگو کردن آخرین وضعیت و شرایط آن‌ها به این مهم می‌پردازند که این رژیم اشغالگر که تا گذشته همواره در موضع تهاجم قرار داشت و تمامی اقدامات و فعالیت‌های خود را بر اساس استراتژی تهاجم بنا کرده بود امروز تغییر روش داده و از تهاجم به دفاع روی آورده است.

حضرت امام خامنه‌ای در این دیدار به مسیریابی درست گروه‌های مقاومت فلسطینی به خصوص جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اشاره کردند. این سخنان معظم‌له به خوبی نشان می‌دهد که گروه‌های مقاومت فلسطینی بعد از چندین نبرد و درگیری با رژیم صهیونیستی، با افزایش توان و قدرت دفاعی و تهاجمی خود، اکنون به‌عنوان نیرو‌هایی قدرتمند در برابر ماشین تجاوزگری رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کنند و این امر هم موجب شده تا رژیم صهیونیستی امروز با شرایط متفاوتی نسبت به ۷۰ سال اخیر روبرو باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگر سخنان خود دستیابی به اهداف و کار‌های بزرگ را در گروی به جان خریدن خطر دانستند و به این موضوع اشاره کردند که امروز به لطف خداوند قدرت و اعتبار گروه‌های مقاومت فلسطینی روزافزون در حال افزایش است.

معظم‌له به‌عنوان شاهدی برای گفته‌های خودشان به جنگ ۵ روزه جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رژیم صهیونیستی اشاره کردند. در واقع حضرت امام خامنه‌ای شکست اخیر رژیم صهیونیستی در برابر جنبش جهاد اسلامی فلسطین را دلیلی بر افزایش روزافزون قدرت گروه‌های مقاومت فلسطینی و ضعف روزافزون این رژیم اشغالگر و نامشروع عنوان کردند.

حضرت امام خامنه‌ای در سخنان خود به این مهم نیز اشاره کردند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ ۵ روزه اخیر آزمون خوبی را پس دادند. در واقع معظم‌له در تحلیل وضعیت موجود این نکته را یادآور شدند که به دنبال وقایع اخیر سرزمین‌های اشغالی وضعیت رژیم صهیونیستی نسبت به ۷۰ سال قبل کاملا دگرگون شده است و حالا سران و مقامات تل‌آویو حق دارند که نگران ندیدن ۸۰ سالگی رژیم جعلی و نامشروع خود باشند. زیرا با تداوم وضعیت فعلی و شیب تند سرآشیبی که رژیم صهیونیستی با آن روبرو شده آینده تیره و تاری را می‌توان برای آن متصور بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار خود با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقتدار روزافزون گروه‌های مقاومت فلسطینی را کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی دانستند. در واقع سرآغاز ضعف و ناتوانی ادامه‌دار ارتش رژیم صهیونیستی را می‌توان بعد از شکست در برابر حزب‌الله لبنان و خروج خفت‌بار از جنوب لبنان دانست؛ امری که چند سالی است آغاز شده و هم اکنون نیز به دلیل عملکرد بسیار فاجعه بار کابینه نتانیاهو به بالاترین سرعت خود رسیده است.

در پایان باید گفت حضرت امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه او ضمن قدردانی از سعی و تلاش تمامی گروه‌های مقاومت فلسطینی به منظور ایجاد وحدت و اتحاد در بین خود این اقدام آن‌ها را بسیار مهم و حیاتی برشمردند و بر تداوم و استمرار حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مردم و ملت فلسطین و همچنین از گروه‌های مبارز فلسطینی تاکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار