کد خبر: 1165498
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت سکه به دلیل افت اُنس جهانی با کاهش مواجه شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۱۰ تومانی، ۴۱ هزار و ۲۹۳ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۳۹ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار امروز در بازار ارز تهران و به نرخ توافقی صرافی در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۸۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۳۸۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۵۷۷ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد به دلیل نبود تقاضا‌، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز ‌قیمت دلار را ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام می‌کنند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت ۲۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۹ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر انس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با کاهش ۱۵ صدم درصدی، ۱۹۳۳ دلار بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار