کد خبر: 1166053
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
رئیس کل دادگستری لرستان:
حجت الاسلام شهواری با بیان اینکه رضایت‌مندی مردم مهم ترین هدف قوه قضائیه است، گفت: در این راستا برنامه ریزی لازم انجام می شود که وظایف به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سعید شهواری، امروز(3تیر)،  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: مهم ترین هدف قوه قضائیه رضایت‌مندی مردم و برنامه‌ریزی در این راستا است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی بر عهده دادگستری نیست، با این وجود دادگستری می‌تواند برای حل مشکلات اقتصادی کمک قابل توجهی داشته باشد، افزود: تا کنون بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی راکد تاکنون احیا و از بیکاری افراد زیادی جلوگیری شده است.

وی عنوان کرد: مبارزه با فساد و رانت با جدیت در لرستان پیگیری خواهد شد و اراده جدی بر این مهم وجود دارد که تشکیل دادگاه ها و صدور احکام در این حوزه بیانگر جدیت موضوع مبارزه با فساد است.

حجت الاسلام شهواری خاطرنشان کرد: پیگیری فساد نیازمند گزارش، کسب اطلاعات، آگاهی های لازم و مستندات قابل ارزیابی است تا بتوان از ضوابط و قوانین لازم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه حساسیت ویژه‌ای در زمینه استخدام‌های بی‌ضابطه دستگاه‌های اجرایی لرستان ایجاد شده است، اظهارکرد: موضوع براساس وظیفه و ممانعت از تبعیض ها در اولویت و تحت پیگیری قرار گرفته است.

رئیس شورای قضایی لرستان ادامه داد: حل معضل موادمخدر در کنار برخورد قاطع، نیازمند فرهنگ‌سازی است و در این راستا بخش‌های مختلف باید با هم‌افزایی و هم‌اندیشی برای حل مشکل موادمخدر همکاری و اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه طلاق دیگر معضل  اجتماعی و همگانی است، گفت: برای کاهش آمار طلاق باید مبارزه جدی با پیش‌زمینه‌های آن در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام شهواری در پایان اظهارکرد: کاهش اطاله دادرسی، اتقان آرا، کاهش ورودی پرونده‌ها و کاهش پرونده‌های معوق از مهم ترین برنامه‌های پیش‌روی مجموعه دادگستری لرستان است و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار