کد خبر: 1166656
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که صبح امروز، 2 راکت از شهر جنین در شمال کرانه باختری به سمت یکی از شهرک‌های صهیونیستی مجاور شلیک شده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر دادند صبح امروز از شهر جنین در شمال کرانه باختری ۲ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، این راکت به سمت یکی از شهرک‌های صهیونیستی مجاور شهر جنین شلیک شده و ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی این مسئله است.

برخی منابع فلسطینی خبر دادند راکت شلیک شده از نوع «قسام-۱» بوده که در چند متری «دیوار حایل» در کرانه باختری به زمین اصابت کرده است.

دیوار حایل، دیواری است که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۲ به بهانه جلوگیری از حملات فلسطینیان ساخت آن را در کرانه باختری آغاز کرد.

در نوشته‌ای که در کنار پرتابگر این راکت قرار داده شده، تاریخ امروز ثبت شده و در عین حال اشاره شده: «آنچه در راه است، بزرگتر است» و «کرانه باختری سپر قدس است.»

در کانال تلگرامی منتسب به گردان «عیاش» ضمن تایید شلیک این راکت، آمده است دو موشک به سمت شهرک صهیونیستی «رام اون» در غرب شهر جنین شلیک شده است.

گردان عیاش یکی از گردان‌های وابسته به «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) است.

در بیانیه‌ای که در این کانال تلگرامی منتشر شده، آمده است: «به دشمن غاصب و گله‌های شهرک‌نشینان می‌‌گوییم که به‌زودی و به اذن الهی، موشک‌های «القسام» در جای جای کرانه باختری بر سرتان فرود خواهد آمد.»

رسانه‌های صهیونیستی چهارم خردادماه نیز از شلیک یک راکت از کرانه باختری به سمت یک شهرک صهیونیستی خبر داده بودند و ادعا کرده بودند که این راکت پیش از رسیدن به هدف، در هوا منفجر شده است.

به دنبال انتشار تصاویری در فضای مجازی از شلیک این موشک دست‌ساز، ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.            

شبکه صهیونیستی «کان» ادعا کرده بود که ارتش این رژیم در روستای «نزله عیسی» در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری، پرتابه‌ای را یافت که از آن برای شلیک راکت به سمت شهرک صهیونیستی شاکد استفاده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار