کد خبر: 1173963
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
اصلاح‌طلبان و سران فتنه 88 برای ترمیم چهره خود وارد فاز «عکس درمانی» شده‌اند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سران فتنه با سابقه فتنه‌گری در انتخابات ۸۸ و وارد کردن خسارت مادی و جانی، حالا با ژست‌های مختلف برای عادی‌سازی و ترمیم چهره خود سناریوسازی می‌کنند. اصلاح‌طلبان از سال‌های اخیر با علم کردن طرح «آشتی ملی» درصدد سفید کردن جنایات سران فتنه بودند که با هوشمندی رهبر انقلاب و جواب حکیمانه‌اش نقشه آنان را خنثی کرد.

 رهبر معظم انقلاب در طرح آشتی ملی توسط اصلاح‌طلبان فرمودند: «مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند. البته کسانی که با اصل انقلاب مخالف بودند و می‌گفتند انتخابات بهانه است و اصل نظام هدف ماست، عده‌ای معدودند و در مقابل اقیانوس عظیم و پر طراوت ملت ایران، فقط یک قطره کوچک هستند.»

پروژه عکس درمانی اصلاحات

پروژه اینگونه است که یکی از افراد معلوم الحال در مراسم ترحیم و سالگرد اشخاصی همانند مرحوم دعایی و مرحوم حسن صانعی، در ورودی درب مراسم یا محل خاصی می‌ایستد و عکاسان به محض سلام دادن، از این افراد عکس گرفته و این عکس را در رسانه‌های خود استفاده می‌کنند.

در مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی که در تاریخ سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ در موسسه اطلاعات برگزار شد، عکس دست دادن غلامعلی حدادعادل با خاتمی و عکس دست دادن حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حاشیه‌ساز شد.

 

 


اصلاح‌طلبان به سرعت عکس‌های دست دادن حدادعادل با خاتمی را تیتریک روزنامه‌ کردند و از آن به عنوان دستاورد یاد کردند!
 

 


در روزهای گذشته نیز یکی از این افراد در مراسم تشییع پیکر مرحوم حسن صانعی در وروی مراسم ایستاده و همان نقشه «عکس درمانی» را اجرا می کند و اینبار مهمان این مجلس، آیت‌الله محمدی گلپایگانی (رئیس دفتر هبر انقلاب) است! همین موضوع باعث شد مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب به این موضوع واکنش نشان دهد.
 

 


واکنش عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب به عکس درمانی سران فتنه


گویا دست و پا زدن اصلاح‌طلبان برای تطهیر چهره سران فتنه با عکس درمانی بی‌ارتباط با ایام مقارن با انتخابات نبوده و اصلاح‌طلبان در این روزها به فکر ترمیم چهره سیاسی خود هستند. این درحالی است که چهره‌هایی همچون حداد عادل و حجت الاسلام گلپایگانی، در طول این سال‌ها، مواضعی روشن علیه فتنه ۸۸ و سران آن داشته اند و حضور آن‌ها در مراسمات و چنین برخوردهایی، نشان از اخلاق‌مداری و رعایت ادب توسط آن‌ها دارد؛ نه تایید چهره‌هایی همچون خاتمی.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار