کد خبر: 1179276
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به ترافیک سنگین در محور کندوان امروز به احتمال زیاد این محور یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محور‌های شمال، اظهار کرد: امروز هم تردد خودرو‌ها در محور کندوان سنگین شد به‌طوری‌که در محدوده هزارچم شاهد حجم ترافیک سنگینی هستیم.

وی افزود: تردد خودرو‌ها در محور‌های هراز، کیاسر و سوادکوه به‌صورت پرحجم است که انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: امروز به احتمال زیاد محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت ترافیکی پرحجم از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، گفت: محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به صورت مقطعی در محور کیاسر هم در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: توجه به هشدار‌ها و پرهیز از انحراف به چپ در زمان بروز ترافیک مورد تاکید است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار