کد خبر: 1190135
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امربه معروف ونهی از منکر یک عبادت و واجب اجتماعی است، گفت: برای احیای این فریضه واجب در جامعه باید همه احساس مسؤولیت کنیم.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(16مهر)، در جلسه هم اندیشی مدیران شرکت های خدماتی مسافربری درون استانی و برون استانی خرم آباد با موضوع تبلیغ و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر گفت: امربه معروف و نهی از منکر یک عبادت اجتماعی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه امربه معروف ون هی از منکر یک واجب اجتماعی است، افزود: همه ما در قبال امربه معروف ونهی از منکر وظیفه داریم.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه امربه معروف و نهی از منکر زمانی به نتیجه می رسد که به صورت اجتماعی در این حوزه کار شود، گفت: از همه ظرفیت ها باید در راستای تبیین و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اقدام شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت حمل و نقل ظرفیتی مهم و مسئولیتی سنگین در قبال ترویج این فرهنگ بر عهده دارد که نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت، قرآن، روایات، عقل و اندیشه بشری دارد، عنوان کرد: اهمیت این فریضتین به قدری بالاست که خداوند ابتدا خودش را به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر معرفی می کند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار