کد خبر: 1190550
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
سازمان امداد و نجات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در شهرک «بئیری»، جسد ۱۰۸ صهیونیست دیگر را کشف کرده و هنوز کار جست‌وجو در آن منطقه به پایان نرسیده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سازمان امداد و نجات رژیم صهیونیستی «زاکا» شامگاه دوشنبه، ۹ اکتبر اعلام کرد که ۱۰۸ جسد دیگر از صهیونیست‌ها را در شهرک بئیری، نزدیک نوار غزه پیدا شده است.

خبرگزاری «آناتولی» به نقل از روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت: سخنگوی این سازمان غیردولتی گفته است که «تیم‌های بزرگی از زاکا، اجساد را در طول روز از شهرک بئیری به مناطق دیگر منتقل کرده‌اند»‌‌.

 

سخنگوی زاکا ضمن اعلام اینکه تاکنون ۱۰۸ جسد را بیرون آورده و هنوز کارمان تمام نشده است، افزود: همه جا سلاح‌های زیادی وجود داشت، نارنجک‌های دستی و آر پی جی هم بود.

شهرک صهیونیست‌نشین بئیری برای چند روز به صحنه درگیری بین نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر و ده‌ها مبارز فلسطینی بود که از نوار غزه نفوذ کرده بودند. زاکا در گزارش دیگری اعلام کرده بود که از شهرک راعیم نیز ۲۵۰ جسد خارج کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه ۷ اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و درگیری‌ها که تاکنون ادامه دارد، منجر به هلاکت هزاران صهیونیست شده است.

رسانه‌های صهیونیستی تاکنون تایید کرده‌اند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این آمار باز هم در حال افزایش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار