کد خبر: 1194988
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
در ادامه تظاهرات ضد‌صهیونیستی، دیروز مردم در شماری از کشور‌های اسلامی، اروپا و استرالیا بار دیگر علیه جنایات صهیونیست‌ها به خیابان آمدند.

جوان آنلاین: در ادامه تظاهرات ضد‌صهیونیستی، دیروز مردم در شماری از کشور‌های اسلامی، اروپا و استرالیا بار دیگر علیه جنایات صهیونیست‌ها به خیابان آمدند.
به موازات حملات حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها و سخنان قاطع مقامات این جنبش در پی کشتار مردم بی‌گناه غزه، هزاران نفر بعدازظهر دیروز با تجمع در مرکز بیروت، نسل‌کشی و تخریب گسترده زیرساخت‌های این منطقه را محکوم کردند. اجتماع بزرگ ضدامریکایی و اسرائیلی با حضور ده‌ها هزار نفر از هواداران جبهه مقاومت فلسطین با وجود تدابیر شدید امنیتی در اسلام‌آباد و در فاصله سه‌کیلومتری از سفارت امریکا برگزار شد. بنابر گزارش ایرنا، فریاد‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر همدستان امریکا»، «لبیک یا اقصی» و «لبیک یا فلسطین» در محل برگزاری اجتماع مردمی در پایتخت پاکستان طنین‌انداز شد و شرکت‌کنندگان با اهتزاز پرچم فلسطین و به دست گرفتن نوشته‌هایی با شعار‌های «غزه؛ ما آماده‌ایم» و «سلام بر رزمندگان الاقصی» حمایت خود از فلسطین و تنفر از رژیم ناپاک صهیونیستی را ابراز داشتند. حاضران با در دست داشتن تصاویر بیت‌المقدس، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شهدای غزه و رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین ادای احترام کردند.
مردم الجزایر هم شنبه شب، در خیابان‌ها فریاد «ابوعبیده، الله‌اکبر» سر دادند تا بر حمایت قاطع خود از مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه تأکید کنند. ابوعبیده از فرماندهان ارشد گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) است که محبوبیت فراوانی در میان مردم کشور‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان پیدا کرده است. در مغرب نیز، ده‌ها هزار نفر، راهپیمایی گسترده‌ای در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس ترتیب دادند. حاضران، پرچم‌های مغرب و فلسطین و همچنین تصاویر مسجدالاقصی را برافراشتند و شعار‌هایی در حمایت از ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه سر دادند.
اروپا هم عرصه تظاهرات ضد صهیونیستی بود. در مادرید، تظاهرات گسترده‌ای در حمایت از غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه برگزار شد. همچنین در یونان، اتحادیه‌های کارگری با انتشار فراخوانی در حمایت از غزه، تظاهرات گسترده‌ای برگزار کردند. احزاب یونان نیز خواستار ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه شدند. جمعیت‌های عربی مقیم یونان نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را برای رساندن صدای فلسطینی‌ها به جامعه یونان برگزار کردند. همزمان با اعلام همبستگی مردمی در کشور‌های مختلف با مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم سوئیس با حضور در خیابان‌های شهر ژنو با شعار «ما همه فرزندان غزه هستیم»، نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه را محکوم کردند.
تظاهرات هزاران نفری در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، برای سومین هفته پیاپی در خیابان‌های «ملبورن» استرالیا در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن نوشته‌هایی با این عنوان که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را با «آدولف هیتلر» مقایسه کرده بود و زیر آن نوشته شده بود: «آفرین، هیتلر اسرائیل افتخار خواهد کرد»، خشم خود را از جنایات صهیونیست‌ها ابراز کردند. تظاهرات‌کنندگان که پرچم‌های فلسطین را به دست گرفته بودند و نماد‌ها و لباس‌هایی که نشان از حمایت از فلسطینیان را داشت، به همراه داشتند، خواستار پایان جنگ رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار