کد خبر: 1195249
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
فرمانده کل سپاه:
صهیونیست‌ها تانک‌های بسیاری را پشت مرز‌های غزه گذاشته‌اند، اما قدمی پیش نمی‌گذارند، زیرا جنگ با اسلحه پیش نمی‌رود و به مردان با ایمان و با قلب‌های مطمئن نیاز دارد نه دل‌های مضطرب و قلب‌های پریشان.

جوان آنلاین: صهیونیست‌ها تانک‌های بسیاری را پشت مرز‌های غزه گذاشته‌اند، اما قدمی پیش نمی‌گذارند، زیرا جنگ با اسلحه پیش نمی‌رود و به مردان با ایمان و با قلب‌های مطمئن نیاز دارد نه دل‌های مضطرب و قلب‌های پریشان.
به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه طی سخنانی در گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور، با اشاره به نبرد طوفان الاقصی و شکست‌های رژیم صهیونیستی از گروه‌های مقاومت فلسطین، اظهار داشت: امروز شاهد صحنه واضحی از تقابل حق و باطل هستیم. لشکر کفر تمام توان سیاسی و زور خود را به میدان آورده و در یک سرزمین کوچک تلاش می‌کند تا کفر را بر اسلام پیروزی
دهد.
وی ادامه داد: آن‌ها نمی‌خواهند در تاریخ ثبت شود که گروهی کم سلاح و محاصره شده در یک باریکه تمام قدرت کفر را شکست داد. این واقعیت است که همه کفر با تمام استعداد ممکن به میدان آمده است، در غزه همه آمدند و این نمایه‌ای
از عاشوراست.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها که عصاره مکر و زور دشمن هستند تا سه هفته پیش تصور می‌کردند که نا امنی و ترس، آن سوی دیوار‌ها معنا دارد و متعلق به فلسطین است. تصور می‌کردند، چون امریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه حامی آن‌هاست، کسی نمی‌تواند به آن‌ها دست یابد. این تصور مقامات آن‌ها و ساکنان سرزمین‌های اشغالی بود. تصور می‌کردند یک دستگاه امنیتی پیچیده دارند و همه چیز در کنترل آنهاست و هیچ حرکتی از چشمانشان مخفی نیست. تصور می‌کردند ارتش قدرتمندی دارند و با این تصورات آرام می‌خوابیدند.
سلامی گفت: در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تمام این تصورات فروریخت. آن‌ها تا به امروز توانستند این تصور را ایجاد کنند که امکان انتقال ناامنی به داخل اراضی اشغالی وجود ندارد، اما بزرگ‌ترین شکست برای آنان رقم خورد.
فرمانده کل سپاه گفت: آن‌ها تانک‌های بسیاری را پشت مرز‌های غزه گذاشتند، اما قدمی پیش نمی‌گذارند، زیرا جنگ با اسلحه پیش نمی‌رود و نیاز به مردان با ایمان و با قلب‌های مطمئن دارد نه دل‌های مضطرب و قلب‌های پریشان. هیچ راهی وجود ندارد که کفار بر مسلمانان غلبه یابند. این‌ها محکوم به شکست هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار