کد خبر: 1195771
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل استان کرمان ماموریت داد که ایفای مسئولیت اجتماعی از سوی معادن را مورد بررسی قرار دهد.

جوان آنلاین: خداییان در جریان سفر به سیرجان در جمع خبرنگاران، گفت: در جریان این سفر مسائل و مشکلات مجموعه دستگاه قضایی مانند دادگستری، ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و زندان بررسی شد تا از نظر کمبود کادر قضایی، فضای فیزیکی و نیروی انسانی مورد پیگیری قرار گیرد و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

به گزارش میزان، وی با اشاره به بررسی چند پرونده کثیرالشاکی و صدور دستورات لازم در این زمینه افزود: بخشی دیگر از برنامه سفر به بررسی مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف اختصاص داشت و از برخی معادن این شهرستان بازدید شد و مسائل و مشکلات، به خصوص مواردی که باید دستگاه قضایی پیگیری کند در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی تصریح کرد: مسائل و مشکلات شهرستان جمع بندی و در جلسه شورای قضایی استان طرح و با حضور رئیس قوه قضاییه در خصوص آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

خداییان افزود: شهرستان سیرجان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است؛ چرا که معادن بسیار مهمی همچون گل گهر در آن فعال هستند و خوشبختانه وجود این معادن باعث شده که کمتر با مشکل بیکاری در شهرستان مواجه باشیم.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی معادن فعال در شهرستان سیرجان، گفت: تاکید ما این است که مسئولیت اجتماعی باید در جای خود هزینه و صرف کار‌هایی شود که سود آن به مردم می‌رسد.

خداییان به بازرس کل استان کرمان ماموریت داد که ایفای مسئولیت اجتماعی از سوی معادن را مورد بررسی قرار دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار