کد خبر: 1196620
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش همه ماست، گفت: همینن فرهنگ سبب ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، امروز(15آذر)، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان دورود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالت خطیری بر دوش همه ماست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: همین بحث ایثار و شهادت و مقاومت رمز ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود، افزود: با توجه به بودجه یک درصدی ایثار و شهادت دستگاه های اجرایی، اقدامات انجام شده در دستگاه ها باید به تاییدیه بنیاد شهید استان برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد بنیاد شهید کشور مدد کاری است، گفت: هدف این است کارکنان بنیاد شهید به عنوان مددکار به مسائل جامعه هدف ایثارگر ورود پیدا کنند و برای مسائل و مشکلات آنان برنامه ریزی نمایند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: گلزار شهدای شهرستان دورود به صورت صدرصد ساماندهی شده است و اکنون این نهاد آمادگی مسقف کردن بخشی از گلزار شهدای دورود را دارد.

وی بر ضرورت پرداخت تسهیلات ویژه جامعه ایثارگر تاکید کرد و عنوان داشت: لازم است که فرماندار شهرستان دورود با بانک های عامل هماهنگی را انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار