کد خبر: 1197184
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به تصویر اهدای خون فرمانده نیروی هوایی آلمان به رژیم‌صهیونیستی
انتشار تصویری از اهدای خون فرمانده نیروی هوایی آلمان به رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود

جوان آنلاین: انتشار تصویری از اهدای خون فرمانده نیروی هوایی آلمان به رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این تصویر را نمادی از حمایت‌های سران کشور‌های غربی از جنایات رژیم غاصب دانستند که نشان از شراکت آن‌ها در جنایات صهیونیستی و حمایت‌های تام و تمام از کودک‌کشی آن‌ها دارد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را پیرامون این تصویر مرور کرده‌ایم.


ح. حسینی:
این همه کمک نظامی برای ادامه جنایت رژیم اسقاطیل کافی نیست، فرمانده نیروی هوایی آلمان رفته خون خودش هم فدا این لعنتی‌ها کنه... از این به بعد کسی ایدئولوژی جمهوری اسلامی را در کمک به همپیمانانش زیر سؤال برد با این عکس بزنید تو دهنش، رد شید.
کلثوم عزیزی:
تاریخ ثابت کرده آلمان همیشه حامی جنایتکاران جنگی بوده حالا میخاد به رژیم بعث صدام بمب‌های شیمیایی هدیه بده یا به این رژیم سفاک خون تازه، ولی در هر صورت نابودی این‌ها وعده خداوند است!
آسنا احمدی:
خون دادن فرمانده نیروی هوایی آلمان به سربازان کودک‌کش صهیونیست؟!
- اتفاق عجیبی نیست؛ چون خون گروه‌های مشابه به هم می‌خوره! آ مثبت به آ مثبت، ب به ب، اُ منفی به اُ منفی و...، خوک منفی هم به خوک منفی...
داود مدرسیان:
مسئله جنگ اسرائیل-غزه، برای بلوک غرب حیثیتی شده؛ با تمام دنیای خود علیه غزه کوچک بسیج شده‌اند که جلوی شکست اسرائیل را بگیرند. فرمانده نیرو هوایی آلمان در حال خون دادن برای وحوش صهیونیستی! دولت‌های غربی، اسلحه میدن، حمایت مالی می‌کنن، فرماندهی می‌کنن، نیرو می‌فرستن، خون هم می‌دهند!
حسن عابدینی:
قتل عام ۱٠ هزار فلسطینی مقابل دیدگان سیاستمداران غربی جای شگفتی ندارد، زیرا خون روزولت امریکایی، چرچیل انگلیسی، شارل دوگل فرانسوی، موسولینی ایتالیایی و هیتلر آلمانی در رگ آنان جریان دارد. این‌ها در جنگی که هشت دهه پیش بر دنیا تحمیل کردند ۷٠میلیون نفر را به خاک و خون کشیدند. ‎#غزه
احسان شریف:
فرمانده نیروی هوایی آلمان بعد از واردشدن به تل‌آویو در جهت حمایت از حملات اسرائیلی‌ها به این قاتلان خون هم اهدا کرده! اسامی خلبان‌های جانی و قاتل اسرائیلی باید به عنوان جنایتکار جنگی اعلام بشه.
محسن قائد:
غربی‌ها برای قاتلین کودکان خون می‌دهند! پس از حضور فرمانده نیروی هوایی آلمان در تل‌آویو عکسی از وی منتشر شده که او را در حال خون دادن برای اهدا به سربازان صهیون که در غزه زخمی شده‌اند، نشان می‌دهد. ‎‎#نظام_سلطه
عبدالله گنجی:
فرمانده نیروی هوایی آلمان وارد تل‌آویو شد و به نظامیان صهیونیست که خون هزاران غیرنظامی و کودک غزه را ریخته‌اند، خون اهدا کرد. کلاً خون غرب در رگ‌های صهیون جاری است.
حسین دلیریان:
اگر یهودیانی هم کشته شده‌اند، از سوی آلمان‌ها و ریشه و تبار همین فرمانده نیروی هوایی آلمان کشته شده‌اند و سپس صهیونیست‌ها را با این بهانه انداخته‌اند به جان مسلمانان. حالا هم آمده و در تل‌آویو برای کمک به مجروحان صهیونیست‌ها خون اهدا می‌کند! #پرروی_نجومی
علی آگاه:
فرمانده نیرو هوایی آلمان پاشده اومده اسرائیل تا به اسقاطیلی‌های زخمی خون بده. خون میدن تا خون کودکان فلسطینی رو بیشتر بریزند!
احسان مردانی:
هر قطره خونی که از فرمانده نیروی هوایی آلمان‌ها به صهیونیست‌ها رفت، حاصلش ریختن خون هزاران کودک و فرشته فلسطینی است. ننگ بر غرب وحشی!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار