کد خبر: 1198332
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
اظهارات بامزه خانم اصلاح طلب:
سياست تنش‌زدايي دولت اصلاحات و مجلس اصلاح‌طلب ششم باعث شد تا زمينه جذب سرمايه‌هاي خارجي و حضور شركت‌هاي بين‌المللي براي سرمايه‌گذاري در كشور فراهم شود!

جوان آنلاین: فاطمه راكعي، فعال سياسي اصلاح‌طلب در جدیدترین گفتگوی خود مدعی شده است که آمریکا به دلیل رای بالای خاتمی به ایران حمله نکرده است! اصلاح طلبان نوعا از این جنس توهمات برخوردار هستند؛ در دولت روحانی هم بارها این خیال پردازی به عناوین مختلف بیان می شد که ما سایه جنگ را از کشور برداشتیم در حالی که قدرت روزافزون نظامی و امنیتی ایران و همچنین انسجام ملت که در روزهایی نظیر 22 بهمن و ... رخ نمایی می کند مانع جسارت دشمن است.

به گزارش جهان نیوز، راکعی همچنین مدعی شده است که روند استحاله و کنار گذاشتن برخی اصلاح طلبان بعد از ارتحال امام آغاز شد. البته خانم اصلاح طلب به این موضوع اشاره نکرده که بسیاری از افراد جناح چپ بعد از فوت امام باطن خود را نشان دادند و نقاب از چهره انداختند تا جایی که برخی از افراد این جریان بی شرمانه مدعی فرستادن اندیشه امام به موزه تاریخ شدند.

بخش هایی از اظهارات راکعی را در ادامه خواهید خواند:

*اين نوع برخورد نهادهاي رسمي در ارتباط با انتخابات و ردصلاحيت‌هاي گسترده كه دامنه آن حتي متوجه چهره‌هايي چون دكتر مسعود پزشكيان با آن سابقه درخشان انقلابي، مردمي بودن و سال‌ها حضور در مجلس شوراي اسلامي به عنوان نماينده مردم و كارنامه پاك و شفاف ايشان شده، تنها يك معنا دارد و آن اينكه تنها زمينه فعاليت براي يك گروه و طيف راديكال فراهم شده و ساير گروه‌ها، طيف‌ها و جريانات از انتخابات رانده شده‌اند.

*يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي پروژه طيف‌هاي راديكال جناح راست، حذف فيزيكي رقباست، چون آگاهند كه در ميدان انتخابات و رقابت قادر به شكست و حذف اصلاح‌طلبان و گروه‌هاي ميانه‌رو نيستند، تلاش مي‌كنند با تيغه تيز ردصلاحيت‌ها، ميداني بدون رقيب را براي خود بسازند.

*مطمئن باشيد هر طرحي كه نسبتي با مطالبات مردم نداشته باشد، اجرايي نخواهد شد. مجلس آينده هم اگر مجلس يك اقليت محدود با ايده‌هاي سلبي باشد، با پاسخ قاطع مردم مواجه مي‌شود.


*پس از فوت امام (ره) بود كه روند برخي استحاله‌ها آغاز شد. از انتخابات مجلس چهارم ابتدا برخي نمايندگان مجلس سوم، فاقد صلاحيت معرفي شدند و پس از آن در هر دوره دايره نظارت‌هاي سلبي تنگ‌تر و تنگ‌تر شد تا جايي كه امروز در بطن انتخابات مجلس دوازدهم به نظر مي‌رسد جز يك اقليت راديكال از جناح راست، ‌ديگر هيچ فرد و جرياني امكان مشاركت ندارد.

*سياست تنش‌زدايي دولت اصلاحات و مجلس اصلاح‌طلب ششم باعث شد تا زمينه جذب سرمايه‌هاي خارجي و حضور شركت‌هاي بين‌المللي براي سرمايه‌گذاري در كشور فراهم شود. در حوزه فرهنگ، بهار مطبوعات و نشر، سينماي شكوفاشده و... شكل بگيرد. ضمن اينكه در بخش‌هاي امنيتي هم سايه سنگين جنگ از سر كشور برداشته شد. اظهارات اخير آقاي ظريف حاكي از آن است كه در سال 2003 ميلادي امريكا قصد داشت قبل از حمله به عراق، به ايران حمله كند، گزاره‌اي كه باعث شد اين حمله شكل نگيرد، انسجام داخلي برآمده از راي بالاي مردم به سيد محمد خاتمي بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار