کد خبر: 1200343
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

جوان آنلاین: مرد جوانی که به خاطر اختلاف قدیمی یکی از دوستانش را در یکی از بزرگراه‌های شمال تهران با خودرو زیر گرفته و به قتل رسانده‌بود، بازداشت شد.
به گزارش «جوان»، صبح روز پنج‌شنبه دوم آذر قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌ها با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
بررسی‌های تیم جنایی در بیمارستان نشان داد مرد فوت شده به نام سعید شامگاه چهارشنبه اول آذر پس از تصادف با خودروی پژو ۲۰۷ سواری برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما بر اثر شدت جراحات فوت می‌کند. مردی که موضوع را به پلیس خبر داده‌بود، گفت: «در بزرگراه خرازی در حال رانندگی بودم که دیدم راننده خودروی پژو ۲۰۷ مرد جوان را زیر گرفت و فرار کرد. پس از این حادثه با اورژانس تماس گرفتم.»


اختلاف قبلی
مأموران پلیس در تحقیقات بعدی دریافتند مرد فوت شده با یکی از دوستانش به نام فرزاد که خودروی سواری ۲۰۷ دارد، از مدتی قبل اختلاف پیدا می‌کند و چند روز قبل هم در یکی از بوستان‌های تهران با هم درگیر می‌شوند و فرزاد او را تهدید به قتل می‌کند. از سوی دیگر یکی از دوستان پسر فوت‌شده هم که در آن درگیری زخمی شده‌بود، تأیید کرد خودرویی که سعید را زیر گرفت متعلق به فرزاد است.
بدین ترتیب مأموران فرزاد را به اتهام قتل بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. متهم در بازجویی‌ها به تصادف عمدی اعتراف کرد و گفت: «من و مقتول با هم اختلاف قدیمی داشتیم و من از او کینه به دل داشتم تا اینکه شب حادثه وقتی او را در بزرگراه خرازی دیدم با خودرو او را زیر گرفتم و فرار کردم.» متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار