کد خبر: 1204335
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور روز جمعه با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در جریان آخرین دستاورد‌ها و طرح‌های این قرارگاه در حوزه‌های مختلف قرار گرفت.

جوان آنلاین: رییس جمهور روز جمعه با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه در جریان آخرین دستاورد‌ها و طرح‌های در دست اجرای این قرارگاه در حوزه‌های مختلف قرار گرفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور روز جمعه با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در جریان آخرین دستاورد‌ها و طرح‌های این قرارگاه در حوزه‌های مختلف قرار گرفت.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به همراه جمعی از فرماندهان سپاه و نیز مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جواد اوجی وزیر نفت رییس جمهور را در این بازدید همراهی کردند.

رییس جمهور پس از بازدید از دستاورد‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حوزه‌های دانش بنیان، به صورت برخط در جریان طرح‌های عمرانی مهم این قرارگاه در نقاط مختلف کشور قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدید گفت: دانشگاه‌های فنی و صنعتی در این قضیه حرف برای گفتن دارند و خیلی می‌توانند موثر واقع شوند.

وی افزود: این‌ها از جلوه‌های امید برای مردم است و مردم هر کدام از این گزارشات را بشنوند حقیقتا امیدوار می‌شوند به اینکه در جای جای کشور کار‌های بزرگ به دست همان کسانی که دیروز جنگ را اداره می‌کردند انجام می‌گیرد.

رئیس جمهور بیان کرد: ما در این گزارشات دیدیم که هم در گرمای هرمزگان و بوشهر و هم در سرمای صالح‌آباد کار انجام می‌شود و عزیزان ما در سرما و گرما تلاش می‌کنند که قابل قدردانی است.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: من در مسیری که در نمایشگاه قدم می‌زدیم از چند نفر از دوستانی که گزارش می‌دادند درباره ارتباط آن‌ها با دانشگاه سوال کردم که آن‌ها در پاسخ، بیان خوبی در ارتباط با به‌کار گرفتن نیرو‌های متخصص و متعهد و ارتباط با دانشگاه داشتند. اینکه کار‌ها باید دانش‌پایه و علم‌پایه باشد بسیار ضرورت دارد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: به بسیاری از تکنولوژی‌های حوزه حمل و نقل دسترسی پیدا کرده‌ایم. اخیرا نیز اقدامات خوبی را در حوزه مسکن‌سازی آغاز کردیم که در بخش مسکن هم بتوانیم از ظرفیت خوبی که در قرارگاه تجمیع شده است استفاده کنیم.

جواد اوجی وزیر نفت نیز گفت: به جرات می‌گوییم بیش از ۱۳۲ پروژه بالادستی و پایین‌دستی و پروژه‌های کلان که عمدتا این پروژه‌ها، پروژه‌هایی هستند که شاید بخش‌های خصوصی در انجام آن ناتوان باشند در بحث تولید گاز و تولید نفت ورود می‌کنند.

سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از رقابت با شرکت‌های خارجی و انحصارشکنی در اجرای طرح‌های خاص تا استفاده از توان داخلی گفت: استفاده از توان بیش از ۵ هزار پیمانکار بخش خصوصی با بیش از ۱۵۰ هزار نیرو صورت گرفته است.

وی افزود: خیلی‌ها فکر می‌کنند قرارگاه کل کار را به‌کار می‌گیرد و صددرصد از توان خود استفاده می‌کند در صورتی که اینگونه نیست. ما دست اکثر پیمانکاران بخش خصوصی را گرفتیم و به آن‌ها کمک کردیم و آن‌ها را پشتیبانی می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار