کد خبر: 1204580
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی:
دوره آموزشی تبیین عملکرد مجلس یازدهم، برگزاری همایش ۵۰۰نفره مسئولان و ارکان شورای ائتلاف، برگزاری همایش معاونت بانوان و همچنین برگزاری مجامع استانی شورا و فعالیت‌هایی در قالب طرح «آما» در حال انجام است

جوان آنلاین: در شرایطی که امریکا در جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه، دخیل و شریک است، برخی چهره‌های اصلاح‌طلب به دنبال بزک مجدد امریکایی‌ها هستند.
به گزارش ایرنا، جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی (شانا) با حضور اکثریت اعضای حقیقی و حقوقی روز چهارشنبه ۲۲آذرماه در محل دفتر مرکزی شورای ائتلاف برگزار شد. در ابتدای این نشست غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین طی بیش از دو ماه اخیر گفت‌: همچنانی که از ابتدای انقلاب مسئله فلسطین برای ما مهم و با اهمیت بوده است، امروز نیز با توجه به حجم دشمنی و قساوت صهیونیست‌ها و جنایاتی که در غزه مرتکب شده و زنان و کودکان را به شهادت رسانده‌اند، همچنان مسئله فلسطین در صدر مسائل قرار دارد.
وی در این زمینه با اشاره به برخی مواضع اصلاح‌طلبان در ایام اخیر که بار دیگر نسخه وابستگی به امریکا را تجویز کرده و دولت سیزدهم را به خاطر ایستادگی بر مواضع اصولی مورد هجمه قرار داده بودند، گفت: در جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه، امریکایی‌ها هم دخیل و شریک هستند و حتی دیدید که قطعنامه‌های بشردوستانه شورای امنیت سازمان ملل را نیز وتو کردند. حال در این شرایط برخی چهره‌های اصلاح‌طلب به دنبال بزک مجدد امریکایی‌ها هستند که جایگاه این گروه را بیش از گذشته در میان مردم انقلابی ایران متزلزل می‌کند.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در بخش دوم سخنان خود به برنامه‌های شورای ائتلاف طی هفته‌های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: دوره آموزشی تبیین عملکرد مجلس یازدهم، برگزاری همایش ۵۰۰نفره مسئولان و ارکان شورای ائتلاف، برگزاری همایش معاونت بانوان و همچنین برگزاری مجامع استانی شورا و فعالیت‌هایی در قالب طرح «آما» در حال انجام است. حدادعادل گفت: هدف اصلی ما از گسترش ساختاری و تشکیلاتی این است که فارغ از نگاه انتخاباتی و سیاسی، برای انقلاب کادرسازی و در مواقع لازم تشکیلات و نیروی انسانی را برای اهداف انقلاب اسلامی وارد میدان کنیم و با روندی که آغاز شده است، بتوانیم طی مدت کوتاهی نبود یک سازماندهی سیاسی- اجتماعی برای پشتیبانی از انقلاب را برطرف کنیم.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب همچنین با اشاره به اینکه سه اصل عقلانیت، معنویت و عدالت سرلوحه و اصل برای ماست، گفت: ما نباید اسیر بداخلاقی‌های سیاسی برخی شویم و نوع عمل و عکس‌العمل ما طوری باشد که نیرو‌های انقلابی دلسرد و تضعیف شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار