کد خبر: 1206225
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

جوان آنلاین: پسر معتاد وقتی پدرش برای مصرف مواد به او پول نداد با قمه او و مادرش را زخمی کرد که پدرش بر اثر شدت جراحات به قتل رسید.
به گزارش «جوان»، شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذر‌ماه، قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۷۴ ساله‌ای به نام حمید روبه‌رو شد که با ضربه قمه به سرش به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد قاتل پسر معتاد مقتول است که شامگاه دوشنبه ۲۷ آذر‌ماه در درگیری، مادر و پدرش را با قمه زخمی می‌کند که در جریان آن پدرش پس از دو روز بستری به کام مرگ می‌رود، اما مادرش از مرگ نجات پیدا می‌کند.
یکی از فرزندان مقتول گفت: «برادرم فرشید معتاد به شیشه است. او هر روز برای گرفتن پول با پدر و مادرم درگیر می‌شد و آن‌ها را تهدید به مرگ می‌کرد. ما چند باری او را برای ترک به کمپ بردیم، اما فایده‌ای نداشت و هر زمانی از کمپ بیرون می‌آمد دوباره مصرف می‌کرد. آزار و اذیت‌های برادرم برای پدر و مادرم و حتی همسایه ادامه داشت تا اینکه شب حادثه مادرم با من تماس گرفت و گفت فرشید با آن‌ها درگیر شده است. وقتی من و برادر دیگرم خودمان را به خانه رساندیم، دیدیم پدرم و مادرم هر دو خونین هستند و فرشید هم در گوشه‌ای از اتاق نشسته و قمه خونی هم کنارش افتاده است. ما پدر و مادرمان را به بیمارستان رساندیم و فرشید را هم تحویل پلیس دادیم.» متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت وقتی پدرش برای مصرف مواد به او پول نداده عصبانی شده و با قمه به پدر و مادرش حمله کرده است. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار