کد خبر: 1206384
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
امام جمعه پلدختر:
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه دهه بصیرت فرصتی برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: این حضور سبب اقتدار نظام است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت و روز بصیرت که در دفتر امام جمعه پلدختربرگزارشد، گفت: حماسه 9 دی باردیگر پیوند مردم با ولایت را استحکام بخشید.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه نباید اجازه داد حماسه 9 دی کمرنگ شود زیرا این حادثه فراموش ناشدنی و روز تجلی دست قدرت الهی است، افزود: بزرگداشت حماسه 9 دی متعلق و از آن یک گروه و جریان، تشکل و حزب خاصی نیست و نباید از آن بهربرداری شخصی، گروهی و سیاسی شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات از منظر مقام معظم رهبری گفت: حضور در انتخابات در پیش رو تکلیف ملی و شرعی است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: چهار مولفه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات مورد توجه قرارگیرد و حضور پرشور مردم در این رویداد ملی موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب و تقویت پایه های نظام و ایجاد روحیه امید و انگیزه در جامعه  می شود.

وی اظهارکرد: مناسبت دهه بصیرت و مقاومت فرصت مغتنمی برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است و این مهم اصلی ترین عامل امنیت و اقتدار کشور است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تقارن حماسه 9 دی امسال با حوادث فلسطین و غزه و به 13 دی سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی سید الشهدا مقاومت و احیاگر جبهه مقاومت بود که روح تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و آن را گسترش داد.

وی با بیان اینکه با توجه به این موضوع برنامه های ویژه دهه بصیرت و مقاومت باید با محوریت بحث روز و مظلومیت مردم بی دفاع غزه باشد، عنوان کرد: شعار محوری 9 دی امسال «بازخوانی فتنه های آمریکایی» است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی ساعت 10 صبح در مسجدجامع شهر پلدختر با سخنرانی حجت الاسلام عزت جودکی استاد حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار