کد خبر: 1207736
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
رییس فدراسیون کشتی در نشست جامعه ورزش با رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: فرهنگ و ورزش دو بخشی است که از اقتصاد نمی‌توان آن را جدا کرد و رابطه مستقیمی باهم دارد.

جوان آنلاین: علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در نشست جامعه ورزش با داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه، اظهار داشت: فرهنگ و ورزش دو بخشی است که از اقتصاد نمی‌توان آن را جدا کرد و رابطه مستقیمی باهم دارد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: برای کسب موفقیت باید هزینه کرد. کشور چین در سال ۲۰۰۸ وقتی قهرمان المپیک شد همان سال در چند رویداد دیگر نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد و این نشان دهنده اثرات سرمایه‌گذاری در ورزش است.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: در بحث ماده ۸۸ اگر بتوانیم یکسری اختیارات به فدراسیون‌ها بدهیم می‌توانیم قهرمان‌سازی کنیم و باید اماکن در اختیار هیات‌ها قرار بگیرد.

جلسه تعدادی از قهرمانان و روسای فدراسیون‌ها با داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون رییس‌جمهور دوشنبه شب برگزار شد.

برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و مریم ملارمضانی مدیرکل دفتر طرح و برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار